bvc

Ja igår va vi på bvc.. Det gick jätte bra.. Fast när vi satt där ute och vänta så kom hon ut och fråga om jag verkligen hade tid.. Ja, sa jag.. Ojj du har visst ramlat ur datorn men ni får komma in ändå.. Lilla Annie börjar bli stor tjej.. Hon vägde 10230g och va 77cm lång.. Stora tjejen=) Jag som tyckte hon gått ner i vikt men inte då =) Hon har bara vuxit väldigt mycket på längden.. Sen fick hon sprutan oxå.. Det tycker inte jag om.. Men Annie sa ingenting.. Eftersom hon reagerat så starkt på sprutan förut så fick vi stanna en stund och se hur det gick.. OCh det gick bra.. Hon har blivit lite röd bara men ingen feber=) Än.. Hoppas inte det blir något..
Inskolningen går jätte bra.. Imorgon så ska hon får va själv 2,5timme.. Och på fredag ska hon får va själv från 9-11:30.. Sen nästa vecka så ska hon börja va själv.. Eftersom det går så bra så är det ingen idé att jag är med.. Och det känns skönt.. För dom är så gulliga där.. Både personal och barn.. Och jag märker att Annies trivs..
Dom ringde mig igår från dagiset där jag jobba förut och ville att jag skulle jobba idag.. Men jag började inskolningen denna veckan så blir det lite tidigt med en heldag.. Men hon sa att hon skulle höra av sig nästa vecka=) Jag VILL jobba.. Saknar mitt gamla jobb jätte mycket.. Så hoppas att dom ringer in mig massor=)


Just nu ligger Annie och sover.. Hon hade vaknat kl7 imorse och va vaken fram till 13:15.. Så nu kommer hon nog sova en stund.. Hon va jätte trött.. Men det är ju inte så konstigt.. Hon brukar ju bara va vaken typ 3 timmar i sträck.. Det blev lite fler idag..
Annie går mer och mer nu.. Hon blir stadigare för varje dag.. Och hon ger sig inte heller.. Utan ramlar hon så är det upp på benen igen.. Jätte kul=)



Annie är mammas prinsessa.. Älskar dig massor=) Pussar<3
Jag saknar dig massor.. Och älskar dig mer för varje dag som går.. Puss din<3



Nä nu ska jag röka lite och sen diska..
Ha det gött!!


Puss mig*



Kommentarer
Postat av: Pyret

Hej sis!

Va stor Annie har blivit :) Sicken sötnos!

Saknar dig massa, hoppas allt är bra med dig. Hörde att du skulle gå tillbaks och jobba snart, Lycka till.

Puss o kram

2008-12-04 @ 23:37:53
URL: http://pyretma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0