Julafton!

Ja nu är kl 01:31.. Och det betyder ju att det är en ny dag.. Så nu är det julafton.. Har inte haft någon julkänsla riktigt :(  Men det är inte så konstigt.. Det är något stort som fattas.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Jag hoppas att Annie får en bra och lycklig julafton.. Det är det viktigaste.. Är så glad över att jag har Annie.. Och att jag får fira julafton med henne.. Längtar tills imorgon när hon får öppna sina julklappar..
Sen har jag bara ett litet problem imorgon.. Och det är hur vi ska komma hem..? Hmm.. det går ju lixom inga bussar.. Men men får väl knalla hem annars..


Är trött men ändå inte trött..  Jobbigt.. Sitter här och tänker och funderar lite.. Tycker inte om när tankarna bara snurrar i huvudet på mig.. Blir fan knäpp av det.. Kan fan inte fånga upp dom.. Har försökt skriva ner dom på papper men det går inte.. Men det blir väl bättre någon gång..Får vi hoppas..

Fan shiit jag kollade ut nu och det snöar ute=) Kanske blir en vit jul ändå..



Annie min lilla prinsessa.. Du betyder så mycket för mig.. Är så lycklig att jag har dig.. Mamma älskar dig.. Massa pussar och kramar till dig min goding<3

Saknar och älskar dig otroligt mycket.. Puss<3?


Kollade på klockan igen och nu är hon visst 02:11.. Hehe.. Tog lite tid att skriva idag..


Nä får nog ta och gå ut och röka och sen försöka sova lite.. Upp tidigt imorgon och fixa massor..

Ha det gött och en god jul på er!!
Det ska jag ooch Annie ha =)



Puss mig*

Kommentarer
Postat av: gabriella

God jul till dig med min sötaste!

Så underbart att vakna till ditt "Goooood Juuul"

imorses! saknar dig hjärtat mitt!

Puss

2008-12-24 @ 10:34:10
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0