Kan man??

Har suttit och tänkt på en sak..
Kan man sakna någon om man inte vet om personen finns?
Alltså personen finns ju men finns personen där för mig?
Är lite förvirrad just nu..
Ena dagen låter det jätte bra och andra dagen är allt skit igen..
Visst man kan ha dåliga dagar.. Det har alla..
Men man kanske ska ta och behärska sig lite och tänka sig för vad man säger..
Jag har sagt massa dumma saker och massa saker jag ångrar..
Men hur ska jag kunna säga "förlåt" Och säga "Jag ångara att jag sa så"??
Personen vill ju inte svara..
Då är det väldigt svårt..
Eller?
Vad ska man göra?

Har så jävla många frågor men får inga svar..




Älskar min Annie så otroligt mycket.. Utan Annie ingen Emelie!! Annie är mitt allt..
Vet inte vad jag skulle göra utan henne.. Mammas lilla tjej.. Massa pussar<3




Hoppas ni har det bättre än mig!
Puss mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0