Länge sen!

Ja nu va det ett tag sen jag skrev något.. Har inte kunnat för har inte haft någon dator.. Men nu är den fixad =) Det tråkiga är ju bara att allt som fanns på datorn är borta.. Alla kort på Annie :( Fan det enda jag brydde mig om.. Kort kan man inte ta om ju..
Vad har hänt den senate veckan då? Jo jag har fått jobba hela veckan typ=) Fan va kul.. Jobba i måndags och skulle ha jobbat i tisdags men blev sjuk :( Så va jag ledig på onsdagen och jobba torsdag.. Sen på torsdag så fråga dom om jag kunde jobba på fredag med.. Jätte gärna sa jag.. Saknar mitt jobb.. Massa nya barn.. Alla barnen som va på småbarns avdelningen sist jag jobba har blivit stora och är på stora avdelningen.. Men barnen kände allt igen mig=) Det va skönt att få jobba lite.. Komma hemifrån och tänka på helt andra saker.. Lite jobbigt bara att va ifrån Annie.. Men det blir bättre med tiden får vi hoppas..
Sen har det nog inte hänt så mycket.. I fredags när jag hämta Annie på dagis va hon jätte trött.. Lämna henne redan innan 8 och hämta henne vid kvart över 4.. Och hon hade bara sovit en gång på dagis så hon somna vid 5 i vagnen så jag gick fram och handla lite och sånt.. Sen när vi kom hem vid 6 så väckte jag henne så åt vi lite kvällsmat och efter det hade jag tänkt städa eftersom jag inte hunnit med det när jag jobbat.. Men vi strunta i städningen.. Jag och Annie bestämde oss för att lägga oss och mysa framför tv:n.. Det va mysigt =) Annie somna inte förän vid 10.. hehe.. Lite sent så men det gjorde inget.. Vi låg och kolla på en film och bara va vi.. Shiit va gosig min lilla prinsessa är.. Saknar henne massor nu.. Just nu är hon hos Mattias.. Men hon kommer hem imorgon bitti igen=) Hon skulle egentligen ha vart hos honom tills på tisdag men kom ju på förut att hon ska till läkarn imorgon kl 8.. Så hon kommer hem då.. Men hon kanske åker till Mattias efter det.. Vet inte får se..
Vad händer denna veckan då? Imorgon ska vi åka till lidköping och kika lite.. Och på tisdag bär det av till... Ja nu vill ni gärna veta vart jag ska va? haha.. Kommer hem igen på onsdag eftermidda/kväll.. Sen på torsdag ska Annie till Mattias igen=( Han ska ha henne tills på söndag.. Om jag inte saknar Annie för mycket vill säga..
Vad händer på nyår då? Ingen aning än.. Ska ha Annie=) Vill fira nyår med min lilla tjej.. Blir väl att jag och Annie sitter här hemma.. Kanske går och kollar på fyrverkerierna.. Men har inget bestämt än..


Nä ska nog lägga mig och kolla på tv nu..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Är helt snurrig idag..


Annie, mamma älskar dig massor.. Pussar
Saknar dig!




Vart står vi någonstans?


Ha det gött!!


Puss mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0