Lekdax=)

I eftermiddags när Annie hade sovit och ätit lite mellanmäl så kom Moa och Helena hit så Moa och Annie kunde leka lite.. Dom blev jätte glada när dom fick träffa varandra=) Det va kul.. Dom lekte jätte mycket.. Dom rev ut alla leksaker och lekte med allt.. Och som vanligt så ska dom ju ha samma leksak.. Så dom hade några dragkamper.. hehe.. Så söta dom va.. Annie körde Moa i gåvagnen.. Rakt in i tvhyllan..
Hoppas dom kan leka någon mer gång.. Annie tyckte det va jätte kul med besök av Moa=) Och jag med.. Shiit va hon växt.. Gull unge=)
Annie blev väldigt trött efter deras lekstund.. Sen när dom gått så fick Annie lite kvällsmat.. Sen fick jag lägga henne redan vid 7 idag.. Vi ska ju upp tidigt imorgon så det gör inget.. Måste typ gå upp typ kl7 för att hinna göra oss iordning till dagis..

Efter dagis så ska jag gå till biblioteket och läsa på lite.. Måste ha lite mera kött på benen innan jag går och skäller ut dom.. Kommer bli mycket spring imorgon =(

Nu har jag skrivit lite om Annies eftermidda så nu ska jag dra mig igen..
Skriver imorgon igen..



Annie, mamma älskar dig.. Du är ljuset i mitt liv.. Du får mig att le så fort jag tittar på dig.. Du är mammas allt.. Pussar och kramar i massor till dig min prinsessa<3


Miss you!! Puss<3




Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0