Shiit!

Shiit va jag va trött i morse.. Hade ställt klockan på 07:15.. Men när vakna Emelie? Jo kl 07:55 av att Annie inte ville sova mer.. Då blev jag lite stressad.. Annie skulle ju till dagis kl9.. Så det va bara att ge henne frukost och jag gick ut och tog mig min morgoncigg med mitt morgon kaffe=) Mm.. Fan va gott.. Sen fick jag göra mig iordning.. När jag blev klar så hade Annie ätit färdigt så då fick jag tvätta av henne och ta på henne kläder.. Hade behövt duscha henne.. Hon hade yoghurt överallt.. Men fick tvätta av henne i handfatet.. Efter jag lämnat Annie så gick jag hem och la mig.. Kika på tv en stund sen ringde Linda så då tjöta vi lite.. När vi lagt på så gick jag och la mig.. Och jag somna.. Fan va gött det va.. Vaknade igen vid 12.. Tyr att jag inte sov längre.. Så diska jag och starta en maskin tvätt sen va det dax att hämta lilla Annie kl 2.. Det hade gått jätte bra på dagis idag och Annie hade busat och lekt massor=) När vi kom hem så kom jag på att det hade vart skönt med en promenad så jag och Annie tog en promenad.. Va ute och gick i 2 timmar=) Det va skönt.. Sen fick Annie nana en stund hon  va väldigt trött.. Sen har vi busat massor.. Och nu sover hon för natten.. Hon ska ju upp till dagis imorgon igen..
Och då ska jag passa på att gå till arbetsförmedlingen.. Fan va tråkigt.. Men måste ju gå dit..
Jaja.. Orkar fan inte skriva mer.. Är fortfarande trött..


Älskar min prinsessa Annie.. massa pussar <3

Saknaden är oerhört stor! Saknar dig så himla mycket.. Puss<3



Ha det gött.. Kanske skriver mer imorgon.. Men lovar inget..


Puss mig*

Kommentarer
Postat av: Linda R

Skönt att det går så fruktansvärt bra på dagis för lilla Annie, nu är ju jobbmöjligheterna betydligt större!

Hihi de är klart att du ska va me o "festa tet" lite nu i helgen =) kan ju dra till lidköping eller hem till moi :p pusspuss

2008-12-08 @ 20:31:10
Postat av: Pyret

Förlåt att det tog ett tag innan jag hörde av mig, igen.

Det är bra med mig, kommer hem den 23 :D Kommer ni till mamma på jul? NI måste komma säger jag, så Nu har jag bestämt att ni kommer. Bra va? :P



Det skulle vara superroligt att gå ut nu när jag är hemma. Vi får försöka med detta. Saknar dig jättemycjet sis, nej nu ska jag duscha. Puss puss

2008-12-13 @ 09:28:21
URL: http://pyretma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0