STOR städning!

Nu va det ett tag sen jag skrev här.. Sorry men har inte riktigt hunnit eller orkat.. Julafton va ok.. Va något som saknades.. Men jag hade min lilla Annie=) Annie fick massa julklappar.. Massa kläder och leksaker.. Av mig fick hon en dockvagn, docka, dock säng och en matstol till dockan, m.m.. Det va stora grejer så fick möblera om lite här hemma.. Så nu ÄNTLIGEN har jag fått bort datorn ifrån tvrummet.. Nu står den i tvättstugan.. hehe lite trångt men det funkar.. Annie har fått sin egna lilla hörna med hennes leksaker.. Och det blev skit bra.. Och jag fixade allt själv=) *Duktig* Men fick ju känna av det dagen efter.. Shiit va ont i ryggen jag har.. Det va en del tunga saker och sen hade jag Annie springandes runt mina ben.. Sen knä skura jag alla golven.. Orkade inte ta fram moppen men sen kom jag på det att jag tog ju fram skurhinken så du kunde jag lika gärna ta fram moppen oxå.. Men då hade jag redan skurat färdigt typ..  
Det tar sin lilla tid och fixa allt.. Men ska försöka hinna med det sista idag.. Eller ja, nu är det bara sovrummet kvar.. Ligger kläder på hela golvet typ.. Men just nu så sover lilla Annie där så får ta det bnär hon vaknar.. Så det ska jag fixa med idag.. Och sen ska jag sätta upp mina speglar=)
Ska ta lite kort och lägga upp här.. Någon dag.. Om jag kommer ihåg det.. Är lite glömsk.. hehe
Idag ska jag även hinna med och tvätta lite.. Fan va tråkigt det är och tvätta..


Förra veckan va lite jobbig.. Annie åkte till Mattias på julaftons kvällen och va där tills på söndagen.. Saknar henne enormt mycket när hon inte är med mig..
Så under dom dagarna hade jag det lite jobbigt men samtidigt helt underbart.. Med en väldigt speciell person som är helt underbar=) Du har en stor del i mitt hjärta och det kommer du alltid att ha.. Massa pussar till dig<3

På nyår vet jag inte riktigt vad som händer.. Får se vad vi hittar på.. Men jag ska va nykter..


Nä om man kanske skulle ta och sätta igång här hemma så jag hinner med allt.. Ni får ha det gött!!



Älskar min lilla Annie massor! Pussar från mamma<3
Du, älskar dig med.. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0