Trött!!

Imorse tyckte Annie att det va dax att gå upp kl 06:10.. Det tyckte inte jag.. hehe.. Men det va bara att knalla upp.. Sen ville hon sova igen så fick lägga henne 07:15 så väckte jag henne vid 08:10 så jag fick göra henne iordning till dagis.. Hon lekte jätte mycket.. Blev jätte glad när vi kom dit.. Sen vid 11 så gick vi hem.. Och Annie va jätte trött så fick lägga henne så nu sover hon gott.. Hon kommer nog att vakna snart igen.. Men det är bara bra för vi ska ju till bvc halv2.. Och få spruta.. *usch* Annie har blivit dålig dom andra gångerna så hoppas att hon inte blir det denna gången.. Ska väga och mäta henne oxå.. Undra vad hon väger nu.. Och hur lång hon blivit.. Tycker hon har väx en hel del sen sist.. Fast tycker hon har gått ner i vikt så det ska bli intressant och se om det stämmer..
Imorgon är det dagis igen.. 9-11:30 ska vi va där.. Nästa vecka kanske jag inte behöver vara med=( Min lilla tjej.. Kommer bli jobbigt att lämna henne där själv..
Annie ska åka till Mattias idag oxå.. Så ikväll är jag barnledig.. Ska lägga mig i badet och bara njuta av värmen=) *gott* Kanske du kommer och håller mig sällskap?=) Sen blir det upp tidigt imorgon igen.. Annie kommer hem redan innan halv8 imorgon.. Får nog ta och lägga mig tidigt idag.. Är skit trött redan nu.. Skulle vilja gå och lägga mig och sova nu men det går ju inte.. Har blivit rätt sent på kvällarna och det får man ju känna på morgonen efter..


Nä nu orkar jag inte skriva mer.. Kanske skriver sen om hur det gick på bvc.. Eller imorgon..
Ha det gött!!



Mamma älskar dig Annie.. Pussar<3
Du, vi kanske ses ikväll.. Älskar dig! Pussar i massor<3




Puss mig*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0