Flitig..

Jo men visst eller hur.. haha.. Hinner ju fan inte sitta vid datorn och skriva ju.. Men lovar dig Mia att jag ska försöka skriva.. Har lagt barne nu så då hinner jag.. Men känns som jag har så mycket som ska hinnas med.. Jag måste storstäda här idag.. Hmm.. Med 2småbarn så tar det mycket längre tid.. Dom vill väldigt gärna hjälpa till.. Fast det blir inte så bra då.. hehe.. Ska ringa dagiset idag oxå.. Annie har fått plats den 1december=) Så ska ringa henne om tider och så.. Sen måste jag tvätta.. Och leta fram Annies kläder.. Vet inte riktigt vart dom tagit vägen.. Hmm.. Dom måste ju finnas någonstans.. Dom kan ju lixom inte springa iväg av sig självt.. Sen ska jag hinna laga mat till min love som kommer hem och äter sen.. Vet bara inte vad jag ska hitta på att laga.. Alltid lika svårt det där med mat..

Fan shit Annie blir 1 år nästa månad.. Känns som det inte va alls länge sen jag födde henne.. Tydligen va det 1 år sen.. hehe.. Vill inte att hon ska bli stor ju.. Vill att hon ska va liten jämt.. Min lilla bebis..

Här är hon ca 3månader..




Här är hon ca 10månader..



Tiden går fan fort alltså =( Men sånt är det..
Nä om man skulle ta och sätta igång då.. Känner att jag behöver ta en kopp kaffe och en cigg innan städningen börjar.. Kanske ringa och väcka Mia=) Hehe.. Vi pratar ju knappt så mycket längre.. Jo eller hur.. haha



Älskar min lilla Annie..Du är mitt allt.. Pusspuss<3
Jocke är så glad att jag träffat dig.. Älskar dig.. Massa pussar din Emelie<3



Ha det gött.. Kanske skriver mer sen.. Men förvänta er inget=)


Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0