Trött

Är trött som fan..Har suttit i fotöljen och sovit natten mellan onsdag-torsdag och torsdag-fredag.. Har haft sån hosta på kvällar och nätter Så kan ju inte sova.. Känner mig helt död.. Har ont i hela kroppen.. Men det är väl inte så konstigt.. Inte mycket jag sitter still på dagarna om man säger så.. Det är full fart här hemma med 2 småttingar.. Men nu sover dom gott så får passa på att skriva lite..
Städningen i onsdags gick bra.. Men det tog sin lilla tid.. hehe..

Vad gjorde jag igår då? Hmm.. INGENTING.. Satt här hemma med Annie och Moa.. Orkade inte göra något alls.. I natt sov jag inte mycket heller.. Det va en viss person som skulle kommit hem igår men som inte gjorde det.. Vaknade hela tiden av att du inte va hemma.. Visste ju fan inte vart du va.. Och du hörde inte av dig heller att du inte skulle komma hem.. Orolig som fan..
Vaknade 05:40 idag =( Och då gick jag upp.. Trodde klockan va 06:40.. Hade visst glömt att man skulle vrida tillbaka klockan inatt.. Jag tog mig en kopp kaffe och en cigg sen började jag diska.. Barnen vakna vid7.. Då va det full rulle igen..

Vad händer idag då? Annie ska kanske åka till sin pappa sen några timmar.. Eftersom jag inte har sovit något på några nätter så fråga jag han om han kunde ta henne och det kunde han.. Annie kommer bli så glad=) Sen åker Moa till sin mamma sen.. Så det blir helt barnledigt här hemma=) I några timmar iallafall.. Så vet inte vad jag ska göra.. Kanske kan få va lite med min love..? Skulle va mysigt.. Men man vet ju aldrig vad han betsämmer sig för att göra.. Men känner att jag behöver få komma iväg hemifrån.. Har vart hemma hela veckan.. Eller ja, jag har gått fram till ica och tillbaka typ.. Tycker inte om att sitta hemma.. Så jag hoppas..


Nä nu orkar jag inte skriver mer.. Skriver mer en annan dag.. Eller senare.. hehe


Älskar min lilla Annie mest av allt<3 Pussar till dig..
Älskar dig med min love.. Massa pussar din Emelie




Nä nu ska jag röka lite.. Ha det gött..


Puss mig*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0