Välkommen till min nya blogg!

Ja då har man skaffat blogg.. Mia, nu har du fått som du vill.. Igen.. hehe
Jaja.. Vad ska man skriva då? Idag har jag och Annie fått gjort en del.. Gick fram och handla förut.. Sen köpte vi skor till Annie=) Kunde inte låta bli och sen behövde hon ett par nya.. För dom hon har börjar bli lite små..  På vägen hem somnade Annie gott i vagnen.. Efter en stund så vaknade hon igen.. MEn hon hade inte sovit klart så hon somna om i sin säng.. Ska dammsuga och diska lite sen oxå.. Så jävla tråkigt men det måste ju göras..  Sen när det 'är gjort ska jag ch Annie bara gosa och busa lite..

Och vänta på att kl ska bli 5-6 för då kommer min love hem=) Saknar han när han inte är hemma..

Älskar dig min love.. Är så lycklig att jag träffat dig.. Massa pussar

Nä nu har Annie vaknat.. Hon står i sängen och ropar på mig=) Ska ta upp henne och ge henne lite mat..
Annie du är mammas allt.. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig.. Mamma älskar diug tjejen..

Mia, hoppas du är nöjd nu och lite glad på mig=)
Ha det gött!


Puss mig*


            Min Love!                                Mor och dotter!                           Annie!
                       

Kommentarer
Postat av: annies favorit

jag är över månen så lycklig jag e att du skaffat en blogg :)

2008-10-21 @ 11:33:34
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0