Helgen!!

Känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera nu för tiden.. Men det är väl inte så konstigt.. Folk vrider och vränger på allt man skriver här.. Att folk ska vara så nyfikna.. Har fått reda på att om jag inte bloggar så läser DU andras bloggar för att få reda på vad jag gör osv för att sedan kunna skvallra vidare.. Allvarligt talat har DU inget eget liv? Sluta snacka så mycket skit.. DU behöver inte meddela en viss person precis vad jag gör och vem jag är med.. Du vet att h*n och jag pratar så jag säger det själv.. Har inget att dölja för den personen.. Du kommer ALDRIG att lyckas med det du försöker.. hahaha.. Så du kan lika gärna lägga ner!!
Nog om det nu.. Ska försöka bli bättre på att skriva här.

Fredag:
Ja, då hämtade jag ju Annie på dagis.. Åhh, vad jag hade saknat henne.. Och hon hade nog saknat mig oxå :) Hade inte träffats på hela veckan.. Sen vid halv 2 så kom Monika och hämta oss sen åkte vi till skroten och skulle hämta Mathilda.. Men tog lite tid.. Va ju tvungen att sätta in bilstolarna.. Sen stod vi och tjöta ett tag.. Sen drog vi vadare till Lidköping där vi hämta min internet dosa hos Mia.. ÄNTLIGEN :) Sen skulle Monika handla på willys och när det va klart så åkte vi hem till Monika och Marco.. Annie bara ÄLSKAR att vara där ute.. Sen åkte jag och Annie hem vid 22:00 och la oss och sov..

Lördag:
Vaknade jag och Anine vid halv8 och då gick vi upp och började göra oss iordning för vi skulle ju ut till tumleberg.. När jag och Annie gjort oss iordning så gick vi till Mattias och hämta Annies jacka sen gick vi till Annies farfar och lämna tillbaka hans borrmaskin och sen gick vi vidare till bagarn där vi träffa Linda :) Efter en stund ringde Monika och sa att hon va på väg så jag och Annie knalla bort till ica och träffa dom.. Sen åkte vi ut.. Annie och Mathilda lekte hela dagen.. Dom va helt slut sen.. hehehe.. Dom är så söta!! Vi grillade och hade det jätte trevligt.. Så det får vi allt ta och göra om snart igen :) Sen när kl va 20:00 så va Annie trött och jag hade jävligt ont så vi åkte hem.. När vi kom hem så la jag Annie och jag gick och satte mig i badet.. Det va gött :) Hade även en intressant konversation med en viss person.. Den vara länge.. hehe.. Somna typ vid 03:00 eller något tror jag..

Söndag:
Annie vaknade vid halv9 och då ville hon komma över till min säng och gosa :) Det va mysigt.. Sen ville hon ha en ny blöja och lite välling.. Efter det så somna Annie om och jag med.. hehe.. Jag vaknade vid halv12 och hade fruktansvärt ont i huvudet.. Annie fortsatte och sova men jag gick in och väckte henne vid halv1 då tyckte jag att hon hade sovit färdigt.. Det  va ju änna dax för mat för Annies del.. Jag och Annie va bara hemma och slappa :) Det va mysigt.. Sen va det dax att sova.. eller ja, Annie gick in själv till sin säng och ville lägga sig.. Hon är bara för söt :)
Inatt somna jag vid typ 03:00 det va någon som höll mig vaken så länge.. Helt i onödan.. haha..

Måndag (idag):
Vaknade jag och Annie vid typ 08:15.. Annie har vart hemma idag med mig.. Monika  kom hit förut innan hon börja jobba så vi bjöd henne på paj som jag och Annie bakade förut.. Det  va mums :) Sen har vi inte gjort så mycket mer idag.. Annie hjälpte mig att lägg ain tvätten i maskinen förut och sen hängde vi upp tvätten.. Hon är så hjälpsam min lilla prinsessa.. Idag såg jag en sak som Annie kan.. Jag satt i tv rummet imorse och greja och Annie va i hallen sen efter ett tag så gick jag och kolla vad hon gjorde och vad får jag se? Jo Annie har klättrat upp och satt sig i sin vagn.. Hon vägrade att komma ur vagnen.. hahaha.. Hon älskar sin vagn.. Men snart ska hon få en ny :) Yippie!!

Nä nu får jag ta tag i skolan lite.. kanske hinner med att skriva en rad eller 2 senare ikväll..
Annie, du är mammas ALLT.. Älskar dig mest.. Går inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig.. Puss <3

Ska vi ta det ikväll kanske? :)

Puss mig*



Tänker på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0