Hemma!!

Nu är jag hemma igen.. Eller ja, jag kom hem redan i torsdags morse.. Och imorse kom ÄNTLIGEN Annie hem=) Är den gladaste personen på jorden.. Har saknat henne jätte massor=) Så i helgen ska jag och Annie bara mysa=) Älskar dig min prinsessa.. Puss <3

Idag skulle Linda, Sandra och Kimmie komma hit och ta en fika med mig och Annie.. Både jag och Annie såg fram emot det och Annie stod på stolen och kolla ut genom fönstret och ropa "Inda, Inda" hihi.. Hon är för söt.. Så jag ringde Linda men då säger hon att dom inte kommer =( Sandra hann inte och Kimmie kunde inte lämna sin hund själv.. Lite ledsen och besviken nu faktiskt!! Men men.. Vi får ta det en annan dag..

Inatt sov jag helt underbart skönt=) Vaknade 07,20 och va helt utvilad.. Jätte mysigt<3



Nä orkar inte skriva mer.. Ska ut och ta mig en kopp kaffe och en cigg.. Ha det gött


Puss mig* 

Kommentarer
Postat av: Linda R

Sorry gumman, vet att de inte blev som planerat-men inget på hela dagen blev ju det haha! Lördagens bästa timmar var absolut med dig och annie i solen =) myspys!

2009-04-05 @ 13:46:50
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0