Ledsen ;(

Känner mig helt tom.. Blir så jävla ledsen.. Känns som vi håller på och glida isär.. Jag vill inte det!! Du är min andre hälft.. Det får inte sluta såhär.. Jag kan verkligen inte leva utan dig.. Jag vill bara dig väl och jag bryr mig så jävla mycket om dig.. Tårarna rinner ner längs mina kinder när det känns såhär.. Det skulle va du och jag för evigt, men nu känns det som om du stänger ute mig.. Snälla.. Låt det inte bli så.. Visst inte bara den enas fel.. Du  har ALLTID stått vid min sida och jag likaså för dig.. I vått och torrt.. Dag som natt..
Älskar dig och vill verkligen INTE förlora dig!!

Idag har jag inte gjort så mycket.. Monika kom och hämta mig i Vårgårda förut och sen åkte vi hem till henne och Marco och bara va =) Det va verkligen skönt att sitta där ute och bara umgås med Monika.. Och bara tjöta om allt mellan himmel och jord.. Det får vi allt ta och göra oftare..
Började ju städa här hemma i onsdags morse.. Rensade ut ur tvättstugan/datarum/gaderob så nu är det bara tvättstuga/gaderob.. Har äntligen tagit bort databordet så nu är det massa plats där inne.. Började även att rensa ut i Annies gaderob.. Tog bort allt som är för smått men kom inte så långt för Linda ringde och ville ha med mig till Vänersborg.. Och sen följde jag med henne hem så jag får ta tag i städningen nu.. Kommer nog inte bli många timmars sömn inatt.. Måste få det klart innan imorgon för då kommer ÄNTLIGEN min prinsessa hem=) Ska hämta henne på dagis imorgon.. Yippie.. Har saknat henne så mycket..

Annie pannie, mamma längtar tills imorgon=)
Älskar dig mest av allt..
Pussar och kramar<3


Nä får väl ta och sätta igång med min städning så jag blir klar någon gång..
Ha det gött!!
Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0