Myspys=)

Ikväll hade jag och Annie lite myspys=) Vi börja kvällen med att bada efter kvällsmaten.. Det tyckte Annie va jätte kul.. Skvätte massor.. hihi.. Sen gick vi upp och tog på oss myskläder och tände massa ljus i hela tv rummet=) Och sen satte vi oss och kolla på Så ska det låta.. Shiit va Annie digga.. Hon dansa och klappa händerna för fullt.. Så jäkla söt=) Annie gick och la sig lite senare än vanligt idag.. När kl va 21,00 så ville hon sova.. Och nu sitter jag här och kollar på singing bee.. Lite kul att lyssna på allt folk.. Vissa kan ju verkligen inte sjunga.. haha..

Fick precis ett mezz av Ancan.. Hon undra om hon fick komma hit och tjöta lite.. Fan va kul=) Det va ju ett tag sen som vi sågs.. Wihi.. Det kommer nog sägas en del.. Tråkigt att vi inte ses och pratar lika mycket som förr =( Saknar henne som fan.. Och nu äntligen ska hon komma =) *Glad*


Förut när jag gick ut och rökte så ville jag inte röka själv så jag tog och ringde upp dig.. Va underbart att få höra din röst igen=) tihi.. Saknar dig!! Har sån där pirrig känsla i kroppen när jag tänker på dig.. Fjärilarna är helt vilda i magen =)<3 Är det ett tecken tro? Kanske.. Men det känns så jävla bra.. Låt det förbli så!! =)

Annie, mmam älskar dig så fruktansvärt mycket!!
I helgen ska vi ha riktigt mysigt..
Kasnke skulle ta och gå till lekparken imorgon om det är fint väder=)
Massa pussar och kramas<3

Nä, nu ska jag ut och röka.. Är så himla glad just nu =)
Ha en fortsatt bra kväll..


Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0