Onsdag!

Ja idag är det onsdag.. Jag och Annie gick upp kl 7 idag.. Duktiga jag=) Vi gjorde iordning oss för att sen gå till dagis.. Annie blev lite arg på mig när jag skulle ta på henne för hon skulle minsann sitta i sin nya vagn.. hehe.. Så jag fick ta på henne när hon satt i vagnen.. Hon är ju bara för rolig den lilla sötplutten =)
Idag ska jag hämta Annie tidigare på dagis för vi ska nämligen åka iväg en sväng idag.. Ska bli kul =)
Måste tvätta lite idag oxå.. Har massa tvätt.. Sen ska jag även tvätten tyget till Annis gamla vagn.. Den är ju såld =) Eller ja, den är paxad iallafall.. Så nu står den i hallen och bara tar plats.. Det är lite fullt i hallen nu med tanke på att det står 2 vagnar där.. Sen har jag och Annie några skor=) Annie har 5 par skor framme och jag har 6 par skor framme.. hehehe..
Nä om man skulle ta och sätta lite fart här hemma då.. Ska ju få ett väldigt trevligt besök om en timme =)
Kanske skriver mer senare ikväll..
Ha det gött!!

Annie, mamma älskar dig mest.. Puss<3

Puss mig*
Tänker på dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0