Shoppat =)

Idag kom Mattias hit efter jobbet och vi satt och diskutera lite.. Och vi kom fram till att vi skulle köpa en ny vagn till Annie.. Och det åkte vi och gjorde=) Är väldigt nöjd med den men Annie är nog mer nöjd.. När vi kom in så tog jag av Annie kläderna och fråga om hon skulle komma men iccke.. hehe.. Hon skulle sitta där.. Hon är så jäkla söt va.. Hon är den sötaste och bästaste flickan på hela jorden.. Älskar dig mest Annie.. Massa pussar och kramar<3 
Imorgon ska vi ta en promenad med nya vagnen=)

Jo idag när jag satt på facebook så satt jag och tjöta med en person.. Och ja, tydligen så har jag blivit 20 spänn fattigare.. hahahaha.. Men får väl hoppas att det är värt pengarna!! Men det märker jag väl..

Sitter nu och pratar med Mia i telefonen.. Ovanligt va? hahaha.. Men vi tog ett break i samtalet för hennes mamma ringde.. Men nu pratar vi igen =)

Slänger in några bilder..

Annies gamla vagn

    

Annies nya vagn

      

En väldigt nöjd Annie=)


Nä nu ska jag gå och röka lite..
Ha det gött..

Puss mig*


Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: gabriella

ÅÅåhooo, s fin vagn, men som sagt, innehållet e massa massa finare. Älskar er! Puss

2009-04-21 @ 22:39:17
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: syster yster

Gud vad lik Annie ar dig! :D Sotplutt, puss

2009-04-21 @ 23:54:19
URL: http://pyretma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0