svar

Eftersom du säger att jag inte mår bra alls så verkar inte du känna mig överhuvudtaget..
Men om du nu läser mig blogg och kommenterar och skriver så du gör så tycker jag att du ska stå för vad du säger.. Eller vågarr du inte? Finne inget värre än när folk inte kan stå för sin åsikt..
Vet bara inte vilket råd jag ska följa och vilken hjälp jag ska ta emot.. Men du verkar veta det bättre än  mig..?



Nä nu ska jag och Linda ut på en promenix=)

Jag längtar tills imorgon så jävla mycket..
För då kommer min lilla prinsessa hem =)
Och då ska vi mysa massor..
Älskar och saknar dig massor Annie!!
Puss och kram<3


Vad händer till helgen då?
Hmm, inget planerat än..
Mer än att jag och Annie ska mysa och busa MASSOR=)
Kanske ska ta en tripp till...
hehehe


Ha det gött..
Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0