tomt ;(

Imorgon blir det tomt här hemma igen ;( Annie åker till Mattias imorgon och ska va där hela veckan.. Fan vad jag hatar den veckan hon är borta.. Blir så tomt här hemma då.. Jag längtar INTE tills imorgon kan jag säga.. Men får väl ta och försöka hålla mig sysselsatt så veckan går fort.. Har ju lite planer för i helgen =)
Idag har vi inte gjort så mycket.. Åkte bussen till vara kl 8 imorse.. Gick hem med våran packning och sen gick vi till dagis.. Alla barnen på Annies avdelning blev jätte glada när hon kom=) Alla ville krama henne och säga hej.. Det va så gulligt att se.. Sen gick jag hem och typ duscha och lite sånt sen satte jag mig och försökte plugga lite, men det gick som det gick.. Satt och prata med Emma i telefonen i typ 1,5 timme.. Sen ringde Linda.. Sen va klockan så mycket att det va dax att hämta min lilla prinsessa.. När jag kom till dagis satt Annie i sandlådan och grävde.. Elelr ja, hon slängde typ all sand på sig.. hehe.. När vi skulle gå så mötte vi Albins mamma Andrine i dörren och det såg ju Annie så hon skulle visa Andrine att Albin va ute.. haha.. Va gulligt.. Sen gick vi fram och köpte blöjor som ska till dagis imorgon och tvättmedel så jag kan tvätta Annies gamla vagn.. wieehoo=) Så det får jag ta och göra någon dag i nästa vecka.. Vi gick och köpte en keps till Annie idag oxå.. När jag hade satt på henne den så tog hon av sig kepsen och satte den med skärmen bakåt.. Så ville hon ha den.. hehe.. Det va väl fräckare så.. När vi kom ut så såg hon Mattias komma.. PAPPA!! Ropa hon.. Så han stanna så tjöta vi en stund.. Annie va ju tvungen att visa sina nya keps.. När vi kom hem så ville Annie inte gå in.. Hon prata lite med Jonas i telefonen och sen så hade hon tänkt att hon ville cykla.. Men det får vi ta imorgon istället..
Eftersom Annie hade slängt massa sand på sig på dagis så va det bara till att bada henne.. Det tyckte hon va kul.. Svätte massa vatten på mig och även på golvet..
Innan det va dax att sova så satt vi och myste i soffan=) Så underbart!! Bärdein henne till sin säng när hon halvsov för jag höll på att somna jag med.. Är så fruktansvärt trött hela tiden.. Hmm, vad kan det bero på? Jo det vet jag.. Ni som känner mig vet ju oxå.. hihi..
Just nu sitter jag och pratar med Mia på skype.. Det gör vi ju typ aldrig.. Sitter och pratar om allt och ingenting.. Väldigt mysigt=)
Imorgon ska jag och Annie ta sovmorgon.. Fan, va gött!! Det va ett tag sen.. Sen när Annie åkt till Mattias så ska vi nog grilla.. Det va Linda som kom med den idén.. Bra gjort Linda=) Det ska bli kul att träffa dom igen.. Sen på lördag så ska jag och Linda till casa.. Och vi ska ha så jävla kul.. Eller hur? Och Linda jag LOVAR dig att du kommer INTE att vara det tredje hjulet =) I promise!!  
Nä om man kanske skulle vara lite mer social med Mia nu då.. Och sen kanske lägga sig och sova.. Kommer sova så gött!! Tack vare dig och vårat samtal =)

Anniepannie, mamma älskar dig..
Du är det finaste som någonsin har skapats!!
Massa pussar och kramar <3


Puss mig*


Tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, så du tycker jag e så tråkig så du blir trött?! Äääh fyy fasen! :) Haha, älskar er Emo och min lilla Peaches!puss

2009-04-23 @ 23:19:07
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: Linda R

Tror inte du kan lova något för ja vet hur ni två är..inte ihop iof men var och en...och den här matchmaken kan ju bara sluta på ett sätt hahhaha! Rock on baby!

2009-04-24 @ 10:24:27
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: linda

Nää nu du emelie får du allt ta och uppdatera lite :p

2009-04-27 @ 20:41:07
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer

2009-04-28 @ 12:38:19
Postat av: sandrew

hehe,, precis,, eller Carmenzita=) hehe vilka sommarplågor det kommer bli:)kisses

2009-04-28 @ 21:57:41
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0