trött!!

Är förbannat jävla trött idag.. Har typ inte sovit något inatt.. Annie har väckt mig typ var 10 minut =( Hon hostar som fan.. Och det piper när hon andas.. Vågade inte somna riktigt.. Halv 11 igår kväll så satt hon i sin säng och grät, så jag skulle gå in och ge henne nappen men då kände jag hur varm hon va.. Tog tempen på henne och hon hade feber.. 40,3!! Gav henne lite alvedon och gick in och la henne igen.. Sen väckte hon mig kl 8 imorse.. Va inte sugen på att gå upp då men fick glatt göra det ändå.. Tog tempen igen och hon hade 38,7.. Stackars min lilla prinsessa.. Jag vet själv hur jobbigt det är att ha sån hosta.. Nu ligger hon gott i min säng och nanar.. Hade tänkt lägga mig och vila med henne men när vi låg i sängen och Annie precis har somnat så ringer telefonen.. Typiskt säger jag bara.. Det va bara att gå upp och svara.. Och nu är det ingen idé att gå och lägga sig.. Ska sätta igång och städa och tvätta lite nu medans Annie sover..
Idag blir en hemma dag.. Jag och Annie ska bara ta det lugnt och mysa =) Får se hur hon är imorgon om hon kan gå till dagis eller inte.. Annars får hon va hemma med mig=) Kan ju faktiskt läsa lite även om hon är hemma..

Annie, mamma älskar dig mest av allt..
Är så glad att du är hemma igen=)
Massa pussar och kramar<3


Av dig förväntar jag ingenting!! Inte förän du bevisar vad det är du vill.. Kommer ta lång tid innan jag kan börja lita på dig igen.. Tänker inte tillåta att du är med någon annan samtidigt.. Det är inte så svårt att säga vad man känner och vad man vill.. Det finns något som heter kämpa för det man vill ha.. Och det kommer du till att få göra!! Har sagt det jag ville ha sagt.. Hoppas att det gick in och att du inte bara tog det och kasta det.. Vet inte om allt du sa bara va lögn...? Har svårt att se vad du menar.. Igår gjorde jag ett "test" Du misslyckades STORT!!! Bättre lycka nästa gång kanske.. Om det nu blir en nästa gång!! 

Igår va jag och Annie ute hela dan.. Hon hade ute sin gåvagn och sin bil.. Tog lite kort så får se om jag orkar lägga in dom på datorn sen.. Ni kanske får se lite kort senare.. =)
Nä nu ska jag ta itu med disken.. Skriver mer senare ikväll..
Ha det gött så länge!!


Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0