bilder!!

Ja snart kommer det ett litet bildregn från mig =) Hittade en skiva med kort på Annie och Moa när dom va jätte små :) Så får ta och lägga in dom på datorn någon dag så ni oxå får se vilka söta änglar vi har :)

Sitter här hemma och väntar på att Moa ska vakna.. Hon är en liten trött tjej.. hihi.. MEN, inte så konstigt när hon aldrig får sova middag.. Här hemma sover barnen midda varje dag.. *Hmm, funderar lite* Men men, Ska iväg till dagis sen.. Idag kommer ÄNTLIGEN min prinsessa hem.. Fan, va jag saknat henne alltså.. Träffade henne igår när jag va på utvecklingssamtal och hon ville följa med mig hem men hade ingen bilstol i bilen så hon fick följa med sin pappa hem..
På utvecklingssamtalet så fanns det inget negativt att säga om min tjej=) Jätte roligt att höra.. Dom tycker hon är glad och hjälpsam.. Annie är ALLTID glad =) Älskar min lilla tjej massor <3

Nä nu får det vara bra.. Ska ta och ringa Emma nu =)

Idag får det bli en bild på godingarna <3
(skulle haft en med alla 3 men det går inte lägga upp den bilden)



Visst är dom ur söta :) Detta kortet är taget i sommras när vi va på lekparken och barnen hade jätte kul =)


Älskar min familj massor<3 Puss på er :)

Ha en bra dag..

Puss mig*


Kommentarer
Postat av: jennie

haha ja det är hur charmigt som helst :) rätt som de va så blev det knäpptyst o då hittade jag henne sovandes så^^ så sweet!

Jättesött kort på tjejerna där med :)

2009-12-12 @ 13:42:08
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0