Bildregn :)

Hej hopp!

Lovade ju för ett tag sen att ni skulle få en del bilder och många har tjatat om det så får väl ta och hålla det jag lovat.. Lite olika bilder från här och där :)


Annie nanar gott :)

Annie klipper gräset mmed mamma :)



Moa "snodde" matlådan som stod på bordet :)


Och Annie haka på :)


Annie myser :)


Älsklingen förra sommaren:)


Annie på nyår 08/09 :)


Moa på nyår 08/09 :)


Dom är så söta dom små liven <3


 
Jag och Annie myser:)
  

Störtskön bild :)

Sötnosen:)



Jag, Linda och Sandra:)

Undra vart hon fått detta ifrån :P



Jag och Monika innan kronan :)


Annie och Moa myser :)


Jag och älsklingen på julafton <3

 

Älskar dig <3




Så.. Detta får räcka med bilder för denna gången.. Kommer nog fler sen efter nyår :)

Ha det gött där ute..

Älskar min familj<3


Fan, just det ja.. Fick precis ett samtal av Monika.. Dom har fått en liten dotter =) Ett STORT grattis till er båda :) Och jag ska ju va gudmor/fadder :)


Nä nu måste jag kila..


Puss mig*


Kommentarer
Postat av: Bellisen

Jaja ja, Jätte fina bilder ^^ hehe

2009-12-29 @ 22:10:33
URL: http://dramatix.blogg.se/
Postat av: Linda

Så fina bilder =) Jisses vad ett år går fort och gör stor skillnad på ett litet barn-lilla lilla annie förra nyår bara medans hon nu är stora flickan =) Ses senare idag gumms!

2009-12-30 @ 10:09:35
URL: http://farrydaylady.blog.se
Postat av: jennie

va söta dom är :)

2010-01-17 @ 19:16:20
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0