dagis

Ja nu har jag vart framme och handlat med mitt lilla dagis.. hehe.. Såg nästan så ut.. När vi kom hem så ville barnen baka kladdkaka och det kan man ju inte säga nej till.. hehe.. Det är så jäkla gott.. Mumma =) Det tog lite tid eftersom alla barnen skulle hjälpa till och sen hålla ordning på alla.. Men det gick.. Tålamod med barn det är min starka sida det =) Nu står den i ugnen och ska gräddas.. Sen blir det fika tajm=)

Annie ligger nu här breve mig i soffan och pustar och stånkar.. Hon har det lite jobbigt.. Och febern vill inte ge med sig..
Pratade med barnmottagningen förut igen.. Både i Lidköping och i Skövde.. Så nu väntar jag på att dom från Lidköping ska ringa upp mig.. Men det va ju typ 2 timmar sen dom skulle göra det.. Hmm.. Den jag prata med förut va dryg som fan.. Barnmedicin i Skövde tyckte att jag skulle stå på mig och verkligen inte ge mig.. Så nu får vi se hur det går..
Vill att min prinsessa ska bli frisk ju..
Mamma älskar dig Annie<3

Nä nu måste jag ta hand om barnen igen..
Det som står på listan för ikväll är:
Fika, kvällsmat, läxor, bad, och läggning..
Sen slappa=)
Ha det gött!!


Mly <3


Puss mig*


Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: sandrew

Hoppas lilla stjärnan blir bra snart:( puzzz

2009-06-03 @ 20:43:00
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Linda R

De är himlans vad du är duktig hela tiden gumman, blir allt lite stolt =) Love you!

2009-06-03 @ 23:05:35
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0