läkarn

Imorgon är det onsdag och då ska man upp tidigt.. För imorgon ska Annie till läkarn i Lidköping och ÄNTLIGEN få testa sig för allergi =) Ringde till dom i måndags och sa att Annie va feber fri och inte förkyld längre.. Fick en tid rätt fort med tanke på att hon har feber väldigt ofta så då ville dom passa på nu när hon äntligen är frisk.. Så imorgon får vi svar på mina frågor.. Hoppas jag.. Har många frågor som är obesvarade..

nä, jag vet inte vad jag ska skriva mer.. Det är helt tomt ;(
Och även tomt här hemma.. Annie åkte till Mattias idag och ska sova där inatt..
Mamma saknar och älskar dig Annie
Puss <3

Vad ska ni göra på midsommar?
Jag och Annie ska åka ut till Marco och monika =) Det kommer bli så kul.. Och barnen kommer nog oxå att tycka det.. Detta året så är ju Annie större och förstår mer.. Ska göra en jätte fin krans till Annie =) Jag längtar till fredag.. Jag ska få fira  "riktig" midsommar igen.. Vet inte när jag gjorde dte sist och det bästa av allt är att jag ska fira den med min älskade prinsessa och med Marco, Monika och Mathilda=) Wiiehoo!!!
Men något kommer att saknas ;(

Det är så svårt att släppa dig ur mina tankar..
Varför? Varför ska det vara så svårt?
Jo, kanske för att jag fortfarande älskar dig..
Jag blir ju knappast klokare av dina mezz/ord..
Varför ska livet va så svårt?
Fattar inte!!
Saknad är enormt stor!!
Mly <3

Nä, nu måste jag dra mig..
Ha det gött!!


Puss mig*


Tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0