Stackars liten

Stackars min lilla Anniepannie.. Nu är hon sjuk igen.. Feber och förkyld.. Att hon alltid ska bli dålig.. Jag misstänker att hon är allergisk mot gräs.. Ska ta och ringa kss idag och se vad dom säger.. Det är inte kul... Hon ligger och hostar som fan på nätterna.. Jobbigt att höra henne för det låter så hemskt.. Hoppas på ett vettigt svar från dom på kss..
Vad har hänt mer då sen sist jag skrev? Hmm, jag har gjort en jäkla massa =) Mesta tiden har jag suttit på campingen med Sandra och Kvicki=) Solat och bara haft det gött.. Har även vart ute och åkt lite inlines.. Fan va kul det är=) Och Annie tycker oxå att det är kul.. hihi..
Just nu sitter jag i skara hos min syster.. Men helst skulle jag vilja vara hemma så jag kunde få träffa mly=) Men det är gött att komma hemifrån lite oxå.. Åker hem och vänder i slutet på veckan.. hehe.. Mycket åkande denna veckan.. Men det är kul det oxå..
Vet inte vad jag ska skriva riktigt så det  får räcka såhär.. hahahahah

Annie, mamma älskar dig mest av allt..
Hoppas att du blir frisk snart..
Massa puss<3


Mly, jag saknar dig!! <3


Nu ska jag ut och röka och ringa lite samtal.. Ha det gött!!


Puss mig*



Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Tina

stackars lilla tjejen.. hoppas att de slutar någon gång. hon är ju sjuk jätte ofta.. hade bra.

2009-06-03 @ 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0