uppdatering

Ojj ojj nu va det är jäkla tag sen jag skrev.. Har inte haft ork eller lust att skriva något heller men får väl ta tag i det så alla slutar tjata på mig :P
Vad har hänt då? En jävla massa.. Vi kan ju börja med lördagen.. Jag fick gå upp tidigt för Annie skulle komma hem vid 10 för sen skulle vi bege oss till Skara och titta på My när hon va med i talang.. Och dom va så duktiga.. Nora och gänget kallar dom sig.. och dom dansa till breitney spears med låten Womanizer..  Nora va Britney sjäv, och sen va det 10 bakdansare.. Och My va en av dom.. Och kan ni gissa vilken plats dom kom på? Jo dom kom på FÖRSTA plats!! Är så stolt över My =) Min lilla älsklingsplutt vann.. Är så glad för deras skull.. 
Sen senare så hade jag och "mly" bestämt att vi skulle hitta på något.. Men det sluta med att jag gick av hemma själv :( Men Micki och Sandra ville att jag skulle med till almesåsen och kolla på Björn Rosenström.. Och så blev det =) Ståg längst fram och blev typ MOS!! Är ju inte så stor så när alla knödde så blev jag lite klämd.. Har en del blåmärken efter den kvällen.. hehhe.. Men jag och Sandra gav oss INTE!! Inte förän i sluten när jag blev så klämd och låg över staketet och fick ingen luft så vakterna fick dra oss mig..
Söndagen va Micki bakis så in i helvete.. Så det blev en väldigt lugn Söndag.. Åkte och hämta AnniePannie hos hennes morfar.. Hon hade busat massor och pappa undra hur hon orka och vart hon fick sin energi ifrån.. heheh.. Det hade vart full rulle iallafall.. OCh Annie trivs massor där=)
Måndag hände väl inte så mycket.. Inget jag minns iallafall.. hahahha :P
I tisdags så åkte jag och Micki lite inlines och sen städa jag hela lägneheten och tvätta.. Senare på kvällen så va jag och "mly" på upptäcksfärd.. Och Oo ja, det va en lång upptäcksfärd.. hahah.. Inte många meter från det huset inte :P Och en jävla massa barr.. Jaja.. det va en bite att gå tillbaka sen bar det av till nästa upptäcksställe =) Men det håller jag för mig själv.. hihi.. Sen när kl va mycket så bar det av hemåt till mig.. Eftersom kl va mycket och vi skulle upp tidigt idag så va det bäst att duscha igår kväll och så blev det.. Somna riktigt gott i natt.. Men vakna typ varje timme.. Åhh.. Ville inte försova mig så jag vakna massor av gånger.. Irriterande till max.. Men jag vakna av väckarklockan direkt halv 8 i morse och då gick jag upp och tog mig kaffe och morgon cigg=) Mumma.. Sen fixa sig och sen försöka få upp slöfocken.. Det gick till slut.. Sen bar det iväg till Lidköping på en grej.. OCh sen efter det så gick jag och Mia runt lite för sen skulle jag ju på arbets intervju kl 13.. Och det gick väldigt bra=) Kändes positivt.. Så nästa vecka får jag svar.. Vill ha jobbet!! Efter det så gick vi hem till Mia frö jag skulle ha sovit där i natt men så fick jag ett mezz av Mattias där det står annie har feber igen.. HELVETE!!! Kan hon inte få vara frisk?? Så det va ju bara för mig att försöka ta mig hemåt eftersom Mattias inte kunde va hemma imorgon så då får Annie komma hit imorgon.. Men det gör inte mig något alls att hon kommer=) Sen imorgon ska jag få träffa min syster=) Fan va kul!! Längtar massor tills imorgon.. Har inte träffat henne på jätte länge och imorgon ska vi umgås hela dan.. Yippie=)

Nä nu ser jag att mit nät har kopplats bort så jag får spara och publisera imorgon eller senare..
Får gå och ta mig en cigg nu och prata lite med Mia =)

Annie, mamma älskar dig mest!!
Imorgon ska vi mysa när du kommer hem=)
Du är mitt allt!!
Massa pussar <3


Mly, saknar dig!!


Ha det gött där ute..
Vi hörs en annan dag =)


Puss mig*

Tänker på dig massor!

Kommentarer
Postat av: sandrew

klart att du fixar jobbet,,, jag håller tummarna för dejj iaf=) kisss

2009-06-11 @ 09:44:38
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: linda

Du vet att du får jobbet, du är ju bäst =)

2009-06-12 @ 12:28:30
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0