Inte hemma!!

Ja nu är jag ju inte hemma då va.. Men tog med mig min underbara dator så jag skulle kunna skriva lite.. Igår kom Linda och Jonas och hämta mig hemma så åkte vi hem till dom.. Linda klippte mig.. Det blev faktiskt bra.. Men lite kort kanske.. Hmm.. Får hoppas på att det växer ut fort.. Saknar mitt långa hår.. Har ju kämpat jätte länge att få det långt men nu va det väldigt sletet så fick ta tag i det.. hehe.. Nog om det.. Efter det tog vi oss ett glas vin och börja göra oss i ordning.. Fast det blev ju mer glas sen under kvällen=) Sen drog vi någonstans, kommer inte ihåg vad eller vart vi åkte till.. Och nej, jag va inte full.. Bara att jag inte känner till ställerna här omkring.. Men det va trevligt.. Fick skjuts av en vakt hem till Linda och Jonas sen när det stängde för det va en person som blev väldigt full och vi hitta ingen som kunde hämta oss.. Vakterna va på oss flera gånger att vi skulle fixa skjuts eller så hade det blivit fyllecell.. Tur att det löste sig.. Väldigt snäll vakt.. När vi kom hem så blev det typ sängen direkt.. Va väldigt trött.. Har sovit brevid Linda inatt och hon är som en igel.. hehe.. Vakna av att det va någon som prata väldigt högt i telefonen så vi va typ uppe med tuppen =) Och jag va inte bakis..
Fast idag har vi vart väldigt sega.. Har typ legat i soffan hela dan..
Jonas bakade scones till oss i morse.. Dom va jätte goda=) Efter det gick vi till ica och handla och sen till systemet.. Och nu ska vi snart kolla på film.. Och sen blir det till att göra oss iordning för mera fest=)
Slänger upp lite bilder från igår..



     


Känner mig lite blek.. Men dom har faktiskt vart utomlands i 6 veckor.. Lite avis!!!




Anniepannie, mamma saknar dig massor..
Älskar dig.. Du är mitt allt!
Pussar och kramar<3




Nä nu ska vi ta och kolla på filmen men ni får ha det gött..
Skriver imorgon ige..



Puss mig*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0