=)

I natt har jag sovit så jävla underbart skönt=) Somna inte förän vid 3 men när jag väl somna så sov jag gött..
Sov med 2 av dom som betyder så jävla mycket för mig.. Vad hade jag gjort utan er? Älskar er så det gör ont..

Vad händer ikväll då? Hmm.. Är jävligt sugen på att dricka=) Men får se vad som händer.. Kanske blir något ikväll.. Får höra runt med lite folk och se vad dom ska hitta på..


Jag väntar och väntar men inget händer..
Har inte riktigt tålamod till detta..
Så hoppas det kommer snart=)




Annie, mama älskar dig mest i hela världen.
Du är den finaste och underbaraste människa som någonsin har skapats.
Utan dig är inte mamma hel.
Är så lycklig att jag har dig.
Massa pussar och kramar<3




Nä nu ska jag ut och ta mig en cigg=) *mums*
Ha det gött!!




Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0