Fortfarande på vift!!

Jag är fortfarande ute på vift.. I fredags så åkte jag ju till Linda.. Åh det va en riktigt mysig helg =) På fredagen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men bestämde oss sen för att gå till wärdshuset.. Det va kul.. Lite lite folk men trevligt =) I lördags hade vi tänkt att gå till kronan men jag kände att jag inte hade någon lust efter allt som hänt så vi sket i det och hade ne mysig hemmakväll.. Jag, Linda och hennes sambo Jonas.. Vi skulle sitta och spela lite spel och ha trevligt men Jonas va ju sjuk och ville se på tv och jag va trött som fan så jag somna typ kl 10.. hehe.. Vaknade vid halv 12 och gick upp och tog mig en cigg och sen försökte jag somna om men det tog sin lilla tid..
På söndagen gick vi upp tidigt för vi skulle till Borås och shoppa=) Vi hade glömt att ställa om klockan så vi fick oss en chock när vi hörde på radion va klockan va.. Fy fan.. 1,5 timme för senade blev vi helt plötsligt.. Men vi hade ju gott om tid.. När jag handlat färdigt så hade jag sån ångest =( Kände att jag handla för mycket.. Men det va behövligt så nu har jag nya kläder =)
Skulle ha åkt hem i söndags men Linda och Jonas skulle ju på kalas så jag stannade tills på igår och när jag kom hem så vände jag typ direkt och åkte vidare.. Och nu sitter jag i Skara hos min syster.. Idag hämtade vi My i skolan och åkte till SKövde.. Jag och Theo gick runt och kika lite i affärer.. Men det han tyckte va bäst va när han och jag åt på mc =) Han är bara för go min lilla kille =) Köpte lite nya kläder till Annie idag oxå.. Fan det finns så mycket man vill köpa.. Men hon fick en hel del nya kläder.. Sen va det dax att åka för jag skulle ju ha lektion klockan 18,00..
Fan det är rätt gött att komma hemifrån lite.. Kommer stanna ett par dagar till.. Och på fredag kommer äntligen min Annie hem=) Shiit vad jag saknar henne.. Hon är det bästa som hänt mig!!


I söndags va en jobbig kväll/natt.. Men det kändes skönt efteråt.. Kände en väldigt stor lättnad.. Tack så jätte mycket!!
Får se vad som händer efter detta nu.. Många tårar kom men ändå en hel del skratt och leenden=)


Annie,mamma saknar och älskar dig mest av allt!!
Skulle inte klara en dag utan dig i mitt liv..
Är glad att jag fick dig..
Puss och kram <3


Nä det får räcka för denna gången.. Ha det gött där ute!!


Puss mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0