Frugan gästbloggar igen :)

Japp nu sitter jag här och gästbloggar igen!
Emelie är upptagen med annat ikväll och hon är så VÄRDELÖS på att uppdatera sin blogg så då får jag göra det själv har jag kommit fram till :)

Jag vet dock inte riktigt vad jag ska skriva om?
Emelie jag är glad över att du äntligen börjar må bättre.

Nu är det såhär att jag eventuellt kommer att flytta till England igen om ett par månader.
Och då kanske folk tänker att va fan, hur kan man lämna sina vänner  och hela ens liv?
Men jag ska tala om en sak för er.
Jag har turen att ha så bra vänner så jag vet att inga mil i världen kan komma emellan vår vänskap!
Och du Emelie e ju en av dom jag kommer sakna mest, men vi kommer ju att prata i telefon och träffas när jag kommer till Sverige och hälsar på såklart!
jag måste ju fortsätta få min dagliga dos av dig, coh min dagliga dos av Annies söta små pussar jag alltid får genom telefonen.
Ni är bland det finaste jag vet ni två <3


Hur som helst så e det stopp i min hjärna just nu.
Och så loggade Alex precis in så jag orkar inte skriva mer.
Höhö!
Förlåt Memmis :)




Emelie och Annie.
Älskar er mest!

Puss Gabz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0