Jippie!!

Va på ica förut och handla och när jag hade betalat och skulle gå så hörde jag någon som ropa; Nej, Emelie gå inte.. vänta lite.. hehe.. Det va en från dagiset.. Dom hade försökt att få tag på mig idag under förmiddan men min mobil har vart störd så hade ingen mottagning alls.. Iallafall dom ville att jag skulle jobba imorgon=) *Överycklig* Har gått och väntat på att dom ska ringa in mig.. Får se kanske får jobba på torsdag med.. Jag bara älskar det jobbet.. Ska bli väldigt kul att få komma dit igen och jobba lite=)


Mattias kom och hämta Annie för en stund sen.. Jätte tomt här hemma utan henne.. Men hon kommer till mig på fredag igen=) Så i helgen ska vi busa massor.. Får se vad vi hittar på.. Hoppas det är fint väder så man kan gå ut och hitta på något..
Annie, Du är mammas allt=) Älskar dig mest.. Puss<3

Vad ska jag hitta på ikväll då? Hmm.. Ja, jag vet inte riktigt än.. Ska nog gå och ta mig en varm dusch och sen lägga mig och kolla på tv=) Låter jätte gosigt.. eller hur? Får se om jag kan zappa fram någon bra program sen..




Nä ha en bra kväll..
Det ska jag ha=)



Puss mig*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0