läkarn!!

Va på kss med Annie i torsdags men dom hitta inget fel på henne.. Och alla prover va bra så det va bara att hem och krya på sig.. Va hos läkarn med Annie idag igen.. Hon är fortfarande dålig.. Men eftersom jag va hemma hela förra veckan så behövde jag ett läkarintyg.. Och det fick jag.. Läkarn såg på Annie direkt att hon inte va frisk..
Annie ska egentligen va hos Mattias denna veckan men när hon är sjuk så vill jag ha henne hemma.. Så hon kom hem hit igår kväll.. Och då va hon inte rolig.. Bara gnäll hela tiden och hon ville att jag skulle bära henne hela tiden..  Idag vakna hon vid 7:15 och då va det bara att gå upp.. Hon somna förut när vi kom hem från vårdcentralen och hon sover fortfarande.. Och när hon vaknar så ska vi laga lite mat.. Får se om hon vill äta då.. Hon har knappt ätit sen förra veckan =( stackars min lilla prinsessa.. Efter maten så ska jag och Annie bara ta det lugnt och mysa=) Så hon blir frisk.. Tror inte hon orkar med dagis imorgon så vi blir nog hemma.. Börjar bli lite långtråkigt måste jag säga.. Jag ÄLSKAR att va hemma med Annie men har man vart hemma så länge som vi vart så behöver man en paus.. Men inte så lätt när man är ensamstående.. Så det är bara att bita ihop=) Vill inte lämna bort henne heller när hon är sjuk.. Men ibland räcker det med 30 minuter själv.. Får se när jag hinner med egen tid..
Annie, mamma älskar dig mest=) Puss




Mia, tack för i helgen=) Hade jätte kul.. Det får vi allt ta och göra om tycker jag..

Nä om man skulle ta och hänga upp tvätten och dammsuga lite innan Annie vaknar..
Ha det gött där ute!!




Puss mig*

Kommentarer
Postat av: Mia<3

Hehe, jaa, vi behövde nog båda två en redig fylla :)

Synd att det blev som det blev i slutet. Men ja, vi måste definitivt göra detta igen! Få igång våra vanliga festrace som förr i tiden :) älskar dig!

2009-03-03 @ 03:11:07
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0