Lidköping!!

Idag vakna jag lite sent.. Skulle gått upp kl 7 men vaknade inte förän kvart i 9.. Det va någon som glömde ringa och väcka mig.. *slarver* hehe.. Iallafall, när jag vakna så satte jag på kaffe fort som fan.. Tog en cigg och en kopp kaffe.. Gjorde mig sen iordning och packade Annies väska.. När kl va 5 över 9 så gick jag in och väckte Annie.. Men ville hon gå upp? Nä hon vände sig om igen.. Fick väckt henne till slut och bytte hennes blöja och tog på henne kläder och gav henne en flaska välling.. När kl va kvart över 9 så gick vi framåt.. Eller ja, jag halv sprang hela vägen.. Skull eta ut pengar först och självklart hamna jag bakom en seg kärring.. Stressad till max!! Skulle ju hinna med tåget som gick 9.28.. När jag kommer nästan fram till stationen så ser jag att tåget står på där och jag hörde bommarna plinga.. Shiit, tänkte jag och börja springa som fan.. Men vet ni vad? JAG HANN!!! När vi satt oss ner fick Annie sitta på ett eget säte för jag tog av henne jackan och sen min jacka.. Då börja hon typ pipa och ville sitta i mitt knä.. Sen förstod jag att hon blev lite blyg för en kille som satt breve oss.. hehe.. (Han såg inte farlig ut) Annie har börjat att bli lite blyg mot folk hon inte känner.. Hon satt i mitt knä hela vägen och kolla ut genom fönstret.. Det tyckte hon va jätte kul.. Får nog ta och åka tåg med henne fler gånger.. Det va inte några problem alls att ha med henne=) När vi kom fram till Lidköping så stod mia där och vänta på oss.. Hon skulle passa Annie medans jag va p mötet eftersom hon inte kunde följa med in.. Dom va ute och gick en promenad.. Dom gick och kolla på båtarna.. hehe.. Vet inte riktigt vad Annie tyckte om det men hon tyckte säkert det va kul.. Hon älskar att få vara med och att hitta på saker.. Och det är ALDRIG några problem att ta med henne någonstans.. Sen när jag va klar på mötet så va det så långt innan vi skulle åka hem så vi gick hem till Mia en stund.. Skulle åkt med tåget som gick vid 1 någon gång men Annie hade somnat så gott så vi tog en senare buss.. Annie tyckte det va jätte kul att komma hem till Mia=) Hon rev typ hela Mias lägenhet.. hehe.. *Sorry Mia*
När vi kom hem så busa vi en stund och sen va det dax för bad.. Och det tyckte Annie va kul.. Hon plaska massor så jag blev jätte blöt.. Men det gjorde inget.. Sen gick Annie runt här hemma och knasa sig lite.. hihi.. Hon är fan det sötaste ungen i hela världen=)  Sen gjorde jag lite välling till henne och när hon fick se flaskan så tog hon och sprang in i sovrummet och vänta på att jag skulle komma och lyfta i henne i hennes säng.. Det är så gött för hon säger till när hon vill sova.. Eller ja, hon kan ju inte säga det med ord men hon visar det genom att gå in till hennes säng=)
När hon hade somnat så tog jag en dusch.. Fan va gött det va=) Sen va det dax för telefon tid=) Sitter just nu och skriver här och väntar på att Mia ska skicka ett mezz så jag kan ringa upp henne.. Igen!! haha.. För vi pratar inte så mycket.. Eller jo, typ hlea dagarna=)
Pratade med min lilla ärta förut oxå.. Vi prata om vad som händer i helgen.. Vet inte vad det är för lurt på gång men det ska bli skojjigt.. Så när Mattias hämtat Annie på fredag så drar jag iväg och ska va borta hela helgen.. Fan va gött det ska bli=) Men kommer sakna Annie fruktansvärt mycket=(

Imorgon ska jag jobba 8-16 så egentligen så skulle jag behöva lägga mig och sova.. Men jag är inte ens trött.. Det är fan jobbigt.. När man vet att man ska upp tidigt så ligger man och vrider och vänder på sig och  man ser hur klockan bara ticka och blir mer och mer.. Då kommer pressen.. Pressen att jag måste somna men kan inte och då känner jag mig nästan lite stressad.. För jag måste hinna sova någon timme.. Brukar typ bli 3-5 timmar per natt som jag sover.. Det är inte så bra.. Men men det blir väl bättre med tiden det oxå skulle jag tro..
Linda Kanske skull eta och komma hit imorgon oxå.. Det ska bli kul.. Det va ju ett tag sen.. Sen efter det så vet jag inte vad vi hittar på.. Får se imorgon=)

Nä nu känns det som jag har skrivit en hel bok igen.. Men men så blir det ibland..

Annie, du betyder så otroligt mycket för mamma..
Vet inte vad jag skulle gjort utan dig..
Älskar dig mest av allt..
Massa pussar<3


Nä nu ska  jag ringa Mia så det får räcka för idag.. Och sen ska jag krypa ner i min underbart sköna säng=)
kanske skriver mer imorgon.. Om jag har tid..
 


Ha en underbar natt!!
För det ska jag ha=)




Puss mig*




Kommentarer
Postat av: Linda R

Hihi ja du vad som häänder i helgen är en hemlis men de får lilla Bönan reda på i sinom tid ;p

2009-03-12 @ 12:28:35
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0