Ny vecka!!

Ja då va det ny vecka igen då.. Fan va tiden går fort.. Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist men.. I Söndags så tog jag, Linda och Jonas en tripp till Borås.. Dom skulle kolla på en bil och sen bestämde dom sig för att köpa den.. Efter det så körde dom hem mig..  Va hemma vad 23.30.. La mig direkt i sängen typ=)
Vaknade kl 7 igår och gick upp och fixa mig iordning för att sen bege sig till jobbet.. Slutade kl 4 igår och vid halv 5 så fick jag ett mezz av Jocke.. Han frågade om jag va barnfri och om jag ville följa med till Skara.. Och jag va ju barnfri och hade inget annat att göra så han kom och hämta mig efter jobbet.. Han skulle köpa en lampa till hans mamma.. Så vi åkte först till ÖB där hitta vi inget så vi fortsatte till Jula och där hitta vi.. Sen bjöd Jocke mig på mat på Mc.. Det va gott=) Fast jag orkade ej så mycket.. Efter det så åkte vi till coop och kika lite.. Fan det är lite kul att bara gå och kika lite sådär.. Hittade massa saker som jag ville köpa men jag hade inga pengar så det får vi spara ett tag.. Får väl ta och önska mig dom sakerna i födelsedags present.. Vi va hemma vid  21.15.. Jocke följde med in en stund men det blev en lite längre stund.. Han va väldigt trött så han somna i sängen.. hehe.. Fast jag somna nog först.. Av den sköna massagen jag fick=) Imorse vaknade jag av att hans väckarklocka ringde.. Och då va kl 7.30 så det va bara att stiga upp.. Sen kom Annie vid 7.45 och det va helt underbart att få träffa henne en stund och att få pussa och krama på henne lite.. Annie kom till mig för hon skulle till läkarn 8.30.. Vi gick härifrån vid 8.20 och då åkte Jocke till jobbet.. Han tog lite sovmorgon.. Ingen aning om varför.. För han va ju uppe samtidigt som mig.. hehe..
Efter vi vart hos läkarn så lämna jag Annie på dagis och jag gick hem och sen cykla jag till jobbet.. Har vart en jobbig och ansträngande dag idag.. Har fått en vagel i ögat.. Och den gör ont som FAN.. Kan inte ha i mina linser =( Det gör jätte ont.. Ser suddigt och det känns varje gång jag blinkar..
Slutade iallafall kl 4 och då cykla jag hem fort som attan för Linda stod här och vänta=) Det va ju länge sen vi sågs nu.. hehe.. Vet att du saknar mig hela tiden när vi inte är med varandra.. Min lilla ärta=)
Sen kom Sofia och hon är fortfarande kvar.. Håller på och färga hennes hår och sen har jag nopprat hennes ögonbryn.. Hon vill inte gå med värsta buskarna.. hehe.. Och det kan jag förstå.. Det är så jävla fult.. Man vill ju inte se ut som en annan heller.. Om ni fattar vad jag menar.. HAHAHA...
Nog om det..

Längtar tills på lördag.. Då är det min födelsedag=) Vet inte vad som händer riktigt än men det blir nog fest=) (om det går enligt mina planer) Får se på lördag.. Är ju långt kvar ju.. hehe..


Nä nu ska jag skölja ur Sofias färg hon har i huvudet..
Får skriva mer en annan dag..



Annie, mamma älskar dig mest!
Saknar dig..
Vi ses på fredag igen=) *LÄNGTAR*
Massa pussar och kramar<3




Ha det gött!!



Puss mig*

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha den var bra den :P

2009-03-18 @ 11:09:05
Postat av: syster yster

Har du borjat skolan igen? Vad roligt, vad laser du?



Hur ar det med lilla Annie? Stackars liten som ar sjuk. Hoppas hon blir battre snart och att provsvaren inte visar nagot allvarligt!



Hur hade du det pa din fodelsedag?



Puss o kram

Alskar dig

2009-03-23 @ 20:57:30
URL: http://pyretma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0