Saknar

Saknar min lilla prinsessa så fruktansvärt mycket.. Vill ha henne hos  mig NU.. Imorgon efter jobbet så ska jag hämta henne på dagis =) ÄNTLIGEN!! Då ska vi mysa massor.. Fick gosat med henne en stund igår.. När hon kom hem från dagis så gav jag henne mat och sen lekte vi massor.. Sen duscha jag henne och la henne.. Shiit va underbart det va=) När hon hade somnat så cykla jag hem och städa lite.. Fan va tråkigt men det va behövligt.. Så nu är det jätte fint hemma=)
Idag jobbade jag bara till kl 12 för då kom pappa och hämta mig..Skulle ju till skolan och ha lektion idag.. Fan va konstigt att sätta sig i skolan igen.. hehe.. Och jag som sa att jag ALDRIG mer skulle gå i skolan.. Men har ändrat mig.. Snart har jag utbildningen jag vill ha =) göttans!! Så inatt sover jag inte hemma.. Åker bussen till jobbet imorgon bitti.. Fan måste gå upp skit tidigt imorgon.. *blä* Men det får gå..

Nu är det inte långt kvar till lördag.. Och vad är det då? Jo, det är min födelsedag..
Och sen en annan sak som ska göras på lördag.. Men det skriver jag inte här.. Får se vad det visar.. Men tror redan att jag vet.. Hmm.. Stor grej!!!

Nä om man skulle ta sig ett varmt bad..?=) Eller bara ligga och slappa framför tvn..



Annie, imorgon ses vi igen=) Längtar massor..
Älskar dig mest av allt..
Du och jag hjärtat=)
Puss och kram<3


Ha det gött så hörs vi av!!


Puss mig*



( *Kanske får ett mezz=) Hoppas iallafall* )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0