Stackars liten =(

Imorse när jag va på väg till bussen så ringde Mattias till mig och sa att Annie inte kunde gå till dagis idag.. Fan, tänkte jag.. Men det va bara till att stanna hemma idag och va med Annie.. Inte mig emot=) Hon hade inte sovit så mycket inatt och vaknat flera gånger.. Ringde till vårdcentralen och jag fick komma ner med henne direkt.. Läkarn kolla på henne och sa att vi skulle gå till labb och ta lite prover.. När vi kom in så kolla dom bara på mig och sa - Va, ska vi ta så mycket på den lilla tjejen? Ja, sa jag.. Orkar inte längre och vill ha svar!! Så dom tog 4 rör blod från Annie.. Stackars mammas lilla tjej.. Fast Annie hade inte alls ont av det.. Hon satt och skratta åt dom och tyckte inte alls att det gjorde ont eller nått.. Hon är så duktig min lilla prinsessa=) Så nu tar det en vecka innan provsvaren kommer.. Så nu hoppas vi på det bästa..
Ikväll ska jag och Annie ha en riktigt myskväll=) Det ska bli jätte kul.. Bara jag och Annie.. Helt ensamma=)  
Just nu sitter Annie breve mig och äter lite mat.. Hon är så duktig på att äta själv.. Snart kommer Mattias oxå.. Han ska lämna Annies saker.. Han tog inte med dom i morse.. Va där förut och hämta hennes smuts tvätt så jag kunde tvätta det..
Imorgon fyller man ju år då va.. Så, nu är det upp till er! Vill ha en överraskning=) Älskar sånt.. hihi..
Nä vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.. Kanske skriver mer ikväll när Annie somnat..


Annie, mamma älskar dig så otroligt mycket!!
Du och jag mot allt och alla=)
Massa pussar och kramar<3



Kan du inte bara skicka och säga det det jag vill? Väntar =)



Nä ni får ha det gött..

Puss mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0