underbar<3

Ligger just nu i sängen.. Och den är så jävla underbar=) Tråkigt bara att man får ligga här ensam i den stora sängen.. Men det blir nog ändring på det snart oxå tror jag.. Eller hoppas iallafall=)
Har inte bloggat på ett tag.. Men har inte haft tid.. I helgen va My här.. Så jag, My och Annie har haft en myshelg.. Det va jätte mysigt=) Vi kolla på Lets dance och melodifestivalen, m.m.. Har inte kollat på något utav det men vad gör man inte för sin lilla älskling=) Har saknat My så jävla mycket så det va skönt att hon kom hit och gjorde moster på bra humör=)
Tog massa kort i helgen så ska ta och lägga upp några.. Men det gör jag på en annan dag..

I söndags fick jag och Annie besök av trippel M=) Det va trevligt.. Får ta och göra om det någon dag..

Inatt somna jag vid typ halv 3.. Och sen va det dax att gå upp när klockan ringde kl 7.. Ringde till jobbet och sa att jag börjar senare för jag va tvungen att ringa några samtal på morgonen.. Och självklart hann jag med att ringa Mia oxå=) Väckte Annie vad halv 8 men hon ville inte gå upp.. Hon vände sig om och fortsatte och sova.. Undra vem hon fått sitt morgontrötta humör ifrån.. hehe..
Imorgon ska jag på möte i lidköping så Annie skulle börjat senare på dagis.. Men hon har hostat så mycket nu på kvällen/natten så hon får följa med imorgon.. Fast hon kan inte va med på mötet så Mia ska passa henne=)


Annie, mamma älskar dig!! Du är mammas ALLT=) Pussar<3



*Strypgrepp, eller vad va det?hehe*


Nä nu ringde telefonen=) så får skriva mer en annan dag..
Ha det gött där ute!



Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0