Varför??

Varför är Vara som det är? Vill ni snacka så kan ni ju tala sanning.. Måste ni snacka så jävla mycket skit?? Sen när man ska säga sanningen så är det ingen som tror på en bara för att folk bara lyssnar på skit snacket.. Jag orkar inte mer!!
Jag vet sanningen och det som någon/några har spridit är inte sant!! JAG vet..
Vill bara bort från allt just nu! Jag råkade ha kul.. Jag råkade va glad.. Tänker inte be om ursäkt för att jag va det..
Hatar Vara och allt folk här.. Orka skit snack..

Tur att jag har min Mia=) Du finns alltid där för mig.. dag som natt.. Tack..

Annie, du är mammas ögonsten!
Älskar dig av hela mitt hjärta!
All kärlek till dig =)
Puss<3



Ha det gött!!

Puss*

Kommentarer
Postat av: gabbi

Ja, o så lätt bliru inte av med mig heller vettu :D Love you

2009-03-25 @ 22:25:06
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: Linda

De är bara att strunta i vad alla säger, du och vi andra vet ju vad som är sant ändå. De är bara folk som inte har något bättre för sig som snackar skiten... Love you!

2009-03-26 @ 12:22:49
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0