...

Ojj nu va det ett tag sen jag skrev.. Men va fan ska jag skriva?
Ni drar ju egna slutsatser ändå.. Och sen har jag blivit tillsagd av en person att jag inte får skriva vad som helst.. Men det är ju med dig jag har vart med och gjort saker med det sista så tyvärr kan jag inte skriva vad jag har haft för mig.. Jag får inte helt enkelt för den personen!!
Får ta ett litet uppehåll från allt och alla så slipper det bli en jävla massa skit snack och massa skvaller..

På onsdag ska jag "dit" får se vad dom säger och hur det går!! NERVÖS till max!!


Annie, mamma älskar dig mest av allt!!
Tur att jag har dig..
Massa pussar och kärlek <3


Puss mig*


Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: sandrew

vem e det du inte får skriva vad du vill för?? de eju din blogg o då e det du som bestämmer!! Pusss

2009-05-04 @ 10:10:48
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0