Funderar och undrar

Fick en kommentar på ett av mina inlägg från någon anonym.. Hmm, funderar och undrar vem den här personen kan vara.. En väldigt feg människa med tanke på att den inte skriver vem det är.. Sen undrar jag vad personen menar?

VAD sysslar du med egentligen emelie? Lägg ner nu, det blir bäst för ALLA!  Vad är det jag ska lägga ner med? Vad är det som blir bäst för alla?
jaja.. nog om det..

Nu ska jag mysa med min lilla prinsessa=)
Mamma, älskar dig Annie!
Massa pussar och kramar <3

Have a nice day!!

Vi syns sen!! Då har vi fullt upp=)
<3

Jocke, saknar dig massor oxå!!
Snart, snart så blir det kanske som du sa till mig häromdan
Puss på dig! <3


Puss mig*

Tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0