helgen!!

Ojj i dag är det redan söndag.. Fan va dagarna går fort egentligen eller.. Dom går nästan för fort.. 
Vad har hänt i helgen då? Jo i fredags så hade vi en liten överrasknings midda för Linda för hon fyller 20 år idag.. Grattis på dig tjejen=) Vi åkte till Lidköping och vänta in Linda och Jonas.. Jonas hade satt på Linda en ögonbindel så hon såg inte något.. hihi.. När han tog av ögonbindeln så börja alla att sjunga.. Linda blev allt överraskad :) Eftersom jag hade Annie med mig så åkte jag och Annie hem och dom andra drog iväg till bowlingen och festa.. Annie hade ju somnat i vagnen så det va bara att bära in henne i bilstolen och sen in med henne till sängen och hon vaknade inte någon gång.. Skönt.. Inte så kul om hon hade vaknat kl 23 och skulle börja leka.. Själv va jag oxå skit trött så skulle gå och sova men fastna ju framför en film och blev pigg.. Hmm.. Fan då!! Fick senare ett mezz: Vaken? m, svara jag.. Fick svar: åker nu.. m, svara jag.. Och vem tror ni kom på besök? Jo, Jocke kom hit och vi tjöta lite men han va så trött så han somna på mig och fan va han snarka.. Men mysigt va det att ha han sovandes på mig och få hans underbara kramar =) hihi.. Fick sova typ 2,5 timme den natten.. Va helt slut när Annie ville gå upp på morgonen men det va bara att bita ihop och gå upp med henne.. Vi gjorde oss i ordning och gick fram och mötte Linda, Sandra och co.. Dom va så hungriga så vi gick och åt.. Eller ja, dom åt.. Sen gick jag och mötte upp Marco, Monika och lilla Tilda så gick vi runt och kika lite.. Sen åkte jag och Annie med dom hem till dom och barnen lekte som bare den.. Shiit va kul dom hade.. Åkte hem sent igår kväll.. Men inte fick man sovmorgon idag ändå inte.. Nä Annie skulle upp och leka när kl va typ 8- halv 9.. Vi började och storstäda.. Så vi har: Dammat, dammsugit, skurat golven, tvättat, hängt upp tvätt, diskat.. Ja rubbet så nu är det jätte fint=) Annie blev trött av allt städande så hon ville gå och sova.. Och nu hör jag henne ligga vaken i sin säng och pratar för sig själv.. hihi.. Så underbart=)
Nä om man skulle ta upp henne nu då och ge henne lite mat..

Annie, du är mitt allt!
Mamma älskar dig mest
Massa pussar och kramar<3

Ha det gött så hörs vi en annan dag!!

Puss mig*


Tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0