hmm?!

Ja du sandra.. Den personen vet vem det är mer behöver jag inte säga.. För det finns en annan person som blir så fruktansvärt sur om jag skriver det så det är bäst att låta bli.. För h*n kan säga det själv till h*n hur det ligger till!!! För då slipper jag få skit för det..


Just nu sitter jag i badet och göttar mig =) Annie sover gott i sin säng..
Jag hoppas på att Mia ska komma till datorn så att vi kan prata lite.. Det va ju ett tag sen ;( Miss you massor..
Imorgon blir en stressig dag för mig och Annie.. Men det kommer vi att klara av galant.. Har inte någon barnvakt så Annie ska få följa med och va med mig i skolan.. Men det går säkert bra.. För hon är så duktig =) Pratade med min lärare om det och hon sa att det va okej och bra att  jag sa till i förväg.. Så imorgon får Annie en kort dag på dagis..
Sen efter skolan så blir det stress hem och sen har jag lektion kl 18.. Och Annie ska va med då med.. Eller ja jag har ju lektionen via datorn så det är ju inget.. Det är ju barnprogram då som hon kan titta på..

Nä nu ska jag duscha av mig så att jag är klar tills du kommer hem.. Ska vi mysa sen? =) hehehhehhehhehe


Annie, mamma älskar dig!
Du är den underbaraste, finaste, sötaste, bästaste dottern i hela världen!
Du och jag min prinsessa!!
Puss<3



Ha det gött!!

Puss mig*


Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: sandrew

okej,, hoppas de löser sejj för dejj då.. o du kan prata med mejj om du skulle behöva de! pöss

2009-05-04 @ 20:45:56
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Du vet att ja ställer upp som barnvakt, om du bara frågar =)

2009-05-05 @ 12:55:13
Postat av: Anonym

VAD sysslar du med egentligen emelie? Lägg ner nu, det blir bäst för ALLA!

2009-05-07 @ 12:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0