Måndag

Ja då va det måndag idag och dennan dagen är snart slut.. Imorse ringde Linda och fråga om hon fick komma hit.. Självklart sa jag=) Efter en stund kom Kimmie och efter henne kom Sandra och senare kom Monika.. Shit va trevligt vi hade.. Blev så sugen på kladdkaka så det bakade vi och bara satt och tjöta en jäkla massa.. Det får vi allt ta och göra om tjejer=) Sen när kl va ca halv 7 så drog vi till cylinda hallen och spela brännboll.. Fan va kul=) Vi blev ett gäng.. hehe.. Trevligt trevligt.. Vi spela till ca halv9 tror jag och sen satt vi och tjöta.. Va hemma igen vid kvart över 9 tror jag.. Fan, jag är helt slut.. hahaha.. Dålig kondis.. Men den blir väl bättre nu snart =) tihi..
Vad har jag gjort mer idag då?
 Jo, Annie sov hos mig i natt.. Så det va för mig att gå upp kl 7 imorse gick och mötte Mattias på dagis och sen in och lämna Annie på dagis.. Fan, vad jag saknar henne när hon är borta;( Det är jätte tomt här hemma utan henne.. Men hon kommer ju till mig på fredag igen=) Jippie.. Längtar massor dit.. Så till helgen blir det massor med mys med min lilla prinsessa!! Mamma, älskar dig massor Annie.. Du är hela min värld.. Puss<3


Jocke, nästa gång kan du kanske säga sanningen!! Ska du åka till ögonbrynet så säg det då.. Men då behöver du inte komma till mig och säga att du älskar mig och att du vill leva med mig.. Du har sagt till mig att du inte tycker om ögonbrynet och inte vill leva med henne och att du vill att hon ska säga nej.. Men om du nu hatar henne så mycket som du sa till mig förra veckan vad fan gör du då där nu?? Va ärlig mot både henne och mig och säg sanningen!! Kan du inte va man nog att säga det? Nä, du är nog en liten mus som inte vågar säga något..? Upp till bevis kankse vad du är??
 Lev med den DU vill inte med den ögonbrynet vill.. Är så jävla förbannad nu och trött på alla lögner och dubbel sidor..
MAN KAN INTE ÄTA KAKAN OCH FORTFARANDE HA DEN KVAR!! 
Fan, att man fortfarande har känslor för dig.. Allt hade vart så mycket enklare då.. Kan inte hjälpa att jag fortfarande älskar dig.. Sorry!! Men dina ord gör det inte lättare för mig heller..
Saknar dig varje sekund du inte är med mig!! Älskar dig så fruktanvärt mycket!!
Hoppas du en dag kan inse ditt misstag och att alla frågetecken blir lösta!! Puss<3


Nä, nu ska jag ta och krypa ner i badet och koppla av lite..
Ha det gött!!


Puss mig*

Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha faan va bra skrivet elle!!!

2009-05-12 @ 11:33:08
Postat av: Linda R

Ja jag kan inte komma på något bättre sätt att starta en ny vecka med =) hade faktiskt väldigt trevligt! Du vet vad ja tycker om den där mannen du skriver om =/...hoppas att allt blir till de bästa gumms! Love you!

2009-05-12 @ 11:51:35
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha! den ögonbrynet vill? är det ett ögonryn som bestämmer vem jocke ska vara med? Hon behöver en vaxning, riktig ögonbrynspenna istället för spritpenna, och sedan en räjäl tandblekning och ssn kasnke hon är good to go så att säga! Haha! Nej men allvarligt.. Det är fel att ehandla och ljuga så här för er båda. Det förtjänar ingen av er. En dag lär han inse vad han gått miste om, och den dagen lär ångest komma smygandes,, Hoppas allt löser sig till det bästa!

2009-05-12 @ 13:58:43
Postat av: Anonym

haahha bästa nicknamet på henne, hon har kallats det ända sen hon började med dom där ögonbrynen. varför gör man så mot sig själv? hahah

2009-05-19 @ 09:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0