Trött!!

Idag va droppen!! Nu är jag så jävla less på detta och det som folk håller på med.. Kan ni inte fiffla med era egna liv eller? Måste ni hålla på med andras.. Blev så jävla förbannad idag va, så jag ringde upp polisen och gjorde nu en anmälan på detta.. Så nu får vi se hur det går med detta..

Idag har jag inte gjort så mycket.. Städat hemma.. Ska ju kanske få besök imorgon.. Hoppas du kommer.. Det skulle va jätte roligt för både mig och Annie=) Skurade badkaret hemma idag oxå för det va någon som hade badat och som va väldigt smutsig så skiten satt fan fast.. Fick skura med klorin.. hahah.. Men nu är det skinande rent=) Ska försöka hinna med att tvätta Annies gamla vagn imorgon oxå.. Så har jag det gjort sen.. Gött=) Ska även skura golven hemma imorogn.. Det är så fruktansvärt tråkigt.. Ska fixa det imorgon när Annie är på dagis..

Idag hämtade jag Annie på dagis kl 15.00 för hon skulle va med hennes morfar medans jag hade lektion.. Och dom  busade massor =) Annie är verkligen den goaste tjejen.. Åhh va mamma älskar dig Annie!! Du är mitt liv.. Massa pussar och kramar <3

Saknar dig massor!! Sov verkligen helt underbart i natt <3

Men brr, va kallt det va att gå upp imorse.. Har ingen värme hemma =(
Ringde hyresvärden idag så jag hoppas att dom kommer och kollar på det imorgon..

Nä nu ska jag ut och röka lite.. Ha det gött!!


Puss mig*


Tänker på dig!


 


Kommentarer
Postat av: sandrew

Hejja dejj!!! eheh pösss de löser sejj nog!

2009-05-07 @ 12:36:04
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0