Underbart =)

Inatt har jag sovit helt underbart=) Den bästa natten på hur länge som helst.. Behövde verkligen få sova.. Sov inte så många timmar men känner mig helt utvilad.. Och är på toppen humör idag.. Och det är DIN förtjänst, tack så jätte mycket!
Igår va det förskolans dag på Annies dagis så vi va på dagis igår kväll.. Det tyckte Annie va jätte kul.. Annie och Anton busa och flörta med varandra.. Dom va så söta att se på=) Gullpluttar!
Annie kom i säng lite sent igår så hon fick va ledig idag.. Så nu på morgonen har vi busat i massor.. Annie har hjälpt mig att starta en maskin tvätt.. Hon SKA ju hjälpa till med allt.. hehe.. Det tycker jag är jätte kul.. Allt tar lite längre tid men det gör inget=)
Idag kanske Emma och lilla Sebbe kommer på besök.. Den lille killen är ju bara för go.. Men Annie blir allt lite sotis när jag håller i Sebbe.. Men det är dax att hon börjar vänja sig nu.. Så slipper man få det problemet senare=)
Sen ska vi inte göra så mycket mer.. Jag och Annie ska bara va hemma och mysa massor=) Har ju saknat henne så in i helvete när hon vart hos Mattias..

Annie, du är det bästa som finns!
Mamma älskar dig mest=)
Massa pussar och kramar<3


Annie igår på förskolans dag=) Sötaste tjejen i världen!!


Nä, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en cigg.. Mmm.. Mumma!! =)
Ni får ha en bra dag så hörs vi senare eller imorgon!!



Puss mig*


Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Tina

herregud vad lik hon e sin pappa =)

2009-05-15 @ 10:25:11
Postat av: sandrew

alltid gött o få sova ut,, det gjorde ja med=) pöss

2009-05-15 @ 12:37:58
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: linda

Gud så söt lilla Annie är på den bilden! Hon är ju som en stor chokladbit som man bara vill mummsa i sig =)

2009-05-15 @ 12:54:19
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0