utvecklingssamtal=)

Idag va jag på utvecklingssamtal för Annie och dom hade bara positiva saker att säga om min lilla prinsessa=) Shiit, vad glad man blir som mamma när man får höra sånt.. Det fanns INGET negativt!! Det  va så kul att gå därifrån efteråt och jag hade ett jätte leende på läpparna när jag kom hem=)
Annie har vart hemma från dagis idag med för hon har fortfarande feber och en jäkla hosta på nätterna så sovmorgon har jag fått.. Gottigt=) Annie har typ vaknat runt halv 9 både söndag, måndag och idag.. Annie ska va hemma från dagis hela veckan.. Så det kommer bli massa mys med henne innan hon åker till sin pappa på fredag.. Idag passade jag även Sebastian.. Han är ju bara för go den pojken.. Ska passa honom imorgon oxå.. Det blir roligt..
Sandra och Micki kom förbi förut en stund och vi bestämde oss för att spela brännboll.. Fan, va kul det är.. hehe.. Typ sista varvet så gled jag in på arslet.. hahaha.. Fan va ont det gjorde men det va det värt för en varvning :P
Nä nu måste jag in i duschen och skölja av mig.. Det kliar på hela kroppen.. Tål inte gräs =(
Men ni får ha en toppen kväll!!

Annie, du är den underbaraste dottern man kan ha!
Mamma älskar dig så mycket att det går inte beskriva med ord!
Massa pussar till min prinsessa <3


Saknar en viss person oerhört mycket!
Saknar verkligen ALL tid med dig!
Bilden säger vem!! Puss på dig <3




Puss mig*


Tänker på dig hela tiden!

Kommentarer
Postat av: sandrew

heh jag de va gött att det blev lite brännboll,,, får köra mer i helgen,,,=) natti på dejj nu:) pizzzz

2009-05-20 @ 00:31:22
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0