äntligen onsdag=)

Idag är det äntligen Onsdag.. Och idag kommer min underbara kusinbarn=) Det kommer bli väldans mysigt.. Har inte träffat dom på jätte länge och nu när både dom och jag har lov så tänkte jag att dom skulle få komma hit och få lite lov.. Dom får inget annars utan måste gå till fritids och dagis så dom blev jätte glada att få komma hit=) Sen får dom sovmorgon..

Och imorgon så kommer äntligen min prinsessa hem.. Fan vad jag har saknat henne.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen.. Men det kommer bli MYS!! =)

Idag blir det nog till att åka till nossebro marknad med Emma.. Wihoo.. Måste dit och köpa 2 par byxor.. Dom finns bara där.. Och dom finns i rätt storlek till barnen =) Kommer bli skit coolt.. hehehe..

Igår så storstäda jag här hemma.. Möblerade om=) IGEN!! heheh.. Möblerar typ om 1 gång i månaden.. Och mitt i all städning så fick jag besök.. Av sötaste Emelie=) Va verkligen jätte skojj.. Hoppas vi ses snart igen..

Nä nu får jag ta och göra mig i ordning för snart ska jag dra =)

Men ni får ha det göttans=)

 

Älskar min Annie och Jocke mest av allt i hela världen<3
Ni är mitt allt!!
Massa pussar till er=)



Puss mig*


Kommentarer
Postat av: Linda r

Sjukt snyggt de blev "ditt hemliga projekt" De har du gjort bra gumman =) Så nu vet ja vem ja anlitar om ja nån gång skulle vilja ha samma ;p

2009-10-28 @ 19:58:10
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0