hallojjsan!!

Fan va dålig jag är på att uppdatera.. hahah.. Men men det får ni allt leva med.. Och Mia du kan inte komma och klaga för vi pratar faktiskt live då va.. hehe..
Vad har hänt då? Jo i söndags morse så vaknade jag av att Annie sprang fram och tillbaka mellan hennes sovrum och tv rummet.. Jag kolla på henne och tänkte SHIIT, FAN!! Då har hon klättrat ur hennes spjälsäng.. Fråga mig inte hur, men hon är listig och kan väldigt mycket.. Så det va bara att ta bort ena långsidan på sängen.. Hon ska få en ny växasäng men ska ju köpa en nu denna helgen.. Fast hon är bra rolig för hon sitter kvar i sin säng och pratar lite med hennes katt och väntar tills jag eller Jocke kommer in och säger godmorgon till henne.. Förutom idag.. För när Jocke öppna dörren så satt hon på golvet och lekte.. I mörkret.. hahahhaha..

Hon börjar bli så stor nu min lilla tjej.. Det är kul men samtigt lite tråkigt för man saknar den tiden då hon va bebis.. Tiden går så satans fort.. Nu babblar hon på som bare den.. Och det kommer längre och längre meningar=) Så kul..
Idag tog Annie skolkort på dagis=) Åhh, hon va så fin (Fast hon är alltid fin) Vi va klara för att gå till dagis (blev lite stressigt där men jajaja) Satte Annie i vagnen och körde ut henne så skulle jag gå in och hämta min jacka ja vad gör Annie då? Jo hon försöker klättra ur vagnen och fastnar på något konstigt vänster och ramlar i backen ;( Hon fick en liten bula i pannan men mössan hade skyddat mycket.. Kul, första skolkortet och bula i pannan.. Men men.. Det gick ju bra som tur va.. Jag tyckte så synd om min lilla tjej.. Blev själv tårögd när det hände.. Usch.. Men sen hade det inte vart något på dagis.. Hon hade lekt som vanligt.. Hon ska ju leka med "bambin" och "Ojje" på dagis.. Det är Albin och Oliwer.. Hoon pratar hela tiden om dom här hemma.. Men det är ju kul =)

Idag efter dagis så hämtade Mattias Annie så ska hon va hos honom denna veckan.. Kommer va väldigt tomt här hemma utan henne.. Saknar henne varje sekund hon är ifrån mig.. Men hon behöver träffa sin pappa oxå och hon tycker det är kul att va hos honom så jag får allt bita ihop och hoppas på att veckan går fort..
Som tur är så har jag min älskling hemma hos mig =)


Nä nu orkar jag inte skriva mer.. Ska ut till tvättstugan nu och slänga in tvätten i torktummlan och sen ska jag byta om för älsklingen kommer och hämtar mig snart=)


Älskar min Annie och min Jocke jätte mest<3

Ni är mitt allt.. Massa pussar till er =)


Ha det gött där ute så hörs vi av en annan dag..

 

Puss mig*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0