torsdag!!

Idag är det torsdag och idag kommer min prinsessa hem.. Ska hämta henne på dagis sen =) Äntligen!!

Imorgon är det fredag.. Wihoo.. Jag och älsklingen ska göra en sak då.. En hemlis =)
Och sen kommer Moa oxå.. Shiit va kul.. Barnen leker och har jätte skojj.. Synd bara att hon ska åka på söndag igen ;(Vi har inte riktigt bestämt än vad vi ska hitta på i helgen.. Men myspys kommer det att bli =)
Längtar som bare den tills imorgon..

Har ju hållt på med ett litet projekt och nu är det klart=) Är riktigt nöjd faktiskt..
Såhär blev resultatet.. Dom ska sättar över deras sängar =) Visst blev det bra??


Igår åkte jag och Emma till nossebro marknad och jag köpte 1par byxor var till barnen.. Dom är så jäkla söta så kunde inte låta bli=) Bilden är lite suddig men man ser ju hur dom ser ut=) Snacka om söta!! Eller?


Nä om man kanske skulle ta och göra sig iordning nu..
Jag kanske hör av mig imorgon angående våran hemlis=)


Älskar min dotter och min sambo mest<3
Puss på er!! =)



Ha det göttans..


Puss mig*


Kommentarer
Postat av: Tina

vad fint de blev.

fräcka byxor :)

2009-10-29 @ 11:51:49
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: 3rnst

vink vink ^^

2009-10-29 @ 17:52:49
URL: http://trarnst.blogg.se/
Postat av: sandrew

ja skulle lägga upp några bilder på oss sen axvall, men det gick inte :( det va därför.. ville visat den när vi har baconost i hela ansiktet :P

2009-11-18 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0