vad fan..

Ska man göra?? Ligger just nu i sängen  och fryser halvt ihjäl.. Väntar på att kl ska bli 2 så jag kan hämta min underbara prinsessa på dagis..  Ligger och funderar lite på livet.. Jag har så många drömmar och så mycket jag vill göra men det är inga lätta saker.. Visst jag har en helt underbar dotter o och en underbar sambo och jag älskar dom över allt annat på denna jorden men, det fins ALLTID ett men!!
Detta vädret gör mig inte speciellt glad heller.. Kallt och jävligt ute.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Inte bara nu idag utan jag menar allmänt.. Vissa saker gör mig väldigt ledsen.. Vissa personer förstår inte heller..
Allvaligt!! Måste nog ta tag i saker och ting.. Här på bloggen kan jag inte skriva vissa saker heller.. För det viss personer som missuppfattar fast att jag skrivit "rätt" Och sen finns det vissa personer som INTE behöver veta saker som händer här hemma eller i mitt liv!!

Igår va en väldigt speciell dag för mig.. Nämligen den 20 oktober.. Det är ett datum jag ALDRIG kommer att glömma<3

Nä jag vet inte ens vad jag ska skriva.. Är helt tomt!! Så ni får allt vänta lite på uppdateringen..

Älskar min Annie och min Jocke mest <3

Ni är det bästa som har hänt mig !!



Ha det gött!!

Puss mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0